BTC USD 21,268.8 Gold USD 1,826.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ASEA REDOX MALAYSIA SDN. BHD AJL932275 - www.aseaglobal.com

sitidianahazimi

Fun Poster
Messages
470
Joined
Jan 16, 2015
Messages
470
Reaction score
12
Points
25
asea redox



Profil Syarikat

ASEA ialah sebuah syarikat yang 100% yakin untuk bekerjasama. Pengasasnya menubuhkan ASEA berdasarkan pengalaman berdekad-dekad di syarikat Fortune-100.

Sejak penubuhannya, ASEA telah memupuk budaya etika dan integriti. Ia adalah syarikat global yang dibina di atas falsafah yang merangkumi prinsip membuat pelaburan atas modal insan – Ia membina kualiti rakanniaga yang berkualiti dan kompetent.



“BELUM PERNAH DALAM INDUSTRI KITA MELIHAT SYARIKAT YANG MENGAMBIL TANGGUNGJAWAB TERHADAP PEMBANGUNAN PERIBADI DAN PROFESIONAL DAN PENDIDIKAN sekutu-sekutunya.”
–ANNA GALLMAN, EKSEKUTIF EMAS

asea redox malaysia


Hari ini ASEA diketuai oleh pasukan eksekutif dengan pengalaman yang luas di dalam dan di luar industri pemasaran rangkaian.
Eksekutif ASEA komited terhadap pertumbuhan mampan jangka panjang syarikat sambil mengekalkan prinsip dan nilai yang menjadi asas penubuhan syarikat.

Syarikat membuat keuntungan semenjak tahun pertama perniagaannya dan tidak berhutang, ASEA mengeluarkan produknya yang unik dalam kemudahan yang diperakui untuk kebersihan dan kualiti, dan ia diperakui redoks oleh makmal pihak ketiga yang berprestij.
Proses pembuatan adalah 100% dimiliki dan dikendalikan oleh ASEA, menjamin kualiti produk dari semasa ke semasa.


PENY
asea peluang perniagaan.png
ATA VISI
Mencapai pengedaran global ASEA yang menguntungkan dan mampan sambil menetapkan piawaian industri baharu untuk pengurusan profesional berasaskan prinsip, dengan tumpuan pada pembangunan peribadi Rakan Bersekutu kami.


maklumat lanjut di: https://bit.ly/linkzoom2021
 
Sponsored Post

sitidianahazimi

Fun Poster
Messages
470
Joined
Jan 16, 2015
Messages
470
Reaction score
12
Points
25
5 brand pillars:

1. We are Redox
2. We are Innovation
3. We are Legacy
4. We are Opportunity
5. We are Ethos
 

sitidianahazimi

Fun Poster
Messages
470
Joined
Jan 16, 2015
Messages
470
Reaction score
12
Points
25
Suplemen Isyarat Sel ASEA REDOX menangani kerosakan selular, bermula pada peringkat genetik.

Suplemen ini dicipta menggunakan proses terobosan, dipatenkan yang menyusun semula molekul garam semulajadi dan air yang disucikan menjadi molekul isyarat redoks dan telah diuji secara saintifik dan ditunjukkan untuk memberi isyarat pengaktifan laluan genetik.


6 cabang pemulihan.png



Suplemen Isyarat Sel ASEA REDOX mengandungi molekul redoks aktif—messenger selular yang mempengaruhi ekspresi gen secara positif, membantu melindungi, meremajakan dan memastikan sel berfungsi pada tahap optimum.
Pengguna ASEA REDOX menikmati manfaat isyarat sel, yang diterjemahkan kepada kesihatan pada tahap yang paling asas.

ASEA REDOX telah diuji secara saintifik dan ditunjukkan untuk memberi isyarat pengaktifan laluan genetik dan menjejaskan gen yang:
• Meningkatkan kesihatan sistem imun
• Membantu mengekalkan tindak balas keradangan yang sihat
• Membantu mengekalkan kesihatan kardiovaskular dan menyokong keanjalan arteri
• Meningkatkan kesihatan usus dan pengeluaran enzim pencernaan
• Memodulasi keseimbangan hormon untuk menyokong kecergasan dan kesejahteraan Isyarat redoks (juga dipanggil isyarat sel) adalah penting untuk menguatkan isyarat genetik yang memastikan sel kita bercakap.

Teknologi isyarat redoks terobosan ASEA menyediakan sambungan dan komunikasi kritikal antara sel untuk memastikan pembaharuan dan pemulihan optimum, menyokong pembangunan sel baharu yang sihat dalam badan.

Suplemen Isyarat Sel ASEA REDOX ialah suplemen pertama seumpamanya yang mengandungi molekul redoks aktif—messenger selular yang mempengaruhi ekspresi genetik secara positif, membantu melindungi, meremajakan dan memastikan sel berfungsi pada tahap optimum.

Untuk maklumat lanjut hubungi wakil ASEA tempatan anda. SOKONGAN PELANGGAN : https://bit.ly/linkzoom2021
 

sitidianahazimi

Fun Poster
Messages
470
Joined
Jan 16, 2015
Messages
470
Reaction score
12
Points
25
💯 Bila kita nak berjaya kita kena ubah persepsi yg melemahkan spt kata2....👇

✅ TAK apa lah, saya pelan2 buat.
✅ TAK apa lah, nanti saya buat lah
✅ Jadi lah seribu dua, saya tak target besar pun
✅ TAK apalah, saya tak mahu kaya tapi nak bahagia je nak cukup belanja je
✅ Kau lain lah, kau pandai, aku ni siapa
✅ Kau boleh lah ada ramai kontek, aku tak ramai kenalan
✅ Cukup lah apa yg ada, kalau bukan rezeki kita dlm mulut pun keluar balik ( Usaha maksimal nya tk buat tapi suka serah pada takdir)
✅ SAYA part time je, awak full time, lain lah.
✅ Macam2 bicara lemah.....

Hati2, ingat 99% punca gagal dtg dari diri sendiri, 1% je faktor luaran.

BEWARE dgn kata2 yg anda lontarkan.

#BotolBiru
#SihatSejahtera
 

sitidianahazimi

Fun Poster
Messages
470
Joined
Jan 16, 2015
Messages
470
Reaction score
12
Points
25
📢📢 APA ITU REDOX?

📛 REDOX SIGNALING
~~~~

🌎 SATU Keajaiban di dalam sains kesihatan

🌎Semua Orang memerlukan produk ini dan Anda mempunyai peluang untuk menjadi yg terawal mempeloporinya

🌎 REDOX SIGNALING MOLECULE YG PERTAMA DAN SATU2 NYA DI DI DUNIA

✅Apa itu REDOX SIGNALING ?

✅Bagaimana penemuan teknologi terbaru dalam dunia sains kesihatan, 'Redox Signaling Molecule' boleh membantu anda meningkatkan kesihatan?

👉🏿Sila tonton video yang ringkas dan padat ini:👇

▶️~~~~

▶️ What ASEA REDOX👇



TERIMA KASIH🤝🤝

✅Maklumat Lengkap sila PM:
 

sitidianahazimi

Fun Poster
Messages
470
Joined
Jan 16, 2015
Messages
470
Reaction score
12
Points
25
https://peluangperniagaan2021.weebly.com/perniagaansptfranchise.html

Perniagaan dijalankan spt franchise bisnes?

Faktor Utama Kejayaan dalam perniagaan franchise dan sejenis perniagan yang lainnya,
  • Keghairahan dipercayai menjadi teras dalam mengekalkan perniagaan. Mungkin bukan semua faktornya! Walau bagaimanapun, selain daripada semangat, motivasi dan kemahuan, Perniagaan memerlukan amalan 6 ciri tingkah laku penting yang lain untuk memberikan perniagaan menjadi kukuh dan bertahan lama.
  • Pertumbuhan mampan dlm perniagaan disebut-sebut sebagai cabaran terbesar yang dihadapi oleh usahawan di seluruh dunia. Dan kemudian kita mempunyai usahawan yang tinggal di kampung terpencil yang berjaya menguruskan perniagaan pertanian dan tanaman kongsi tanpa sebarang ijazah dalam pengurusan perniagaan. Walaupun tidak berpendidikan, mereka berjaya menyediakan infrastruktur perniagaan seperti hubungan rakanniaga dan pengedaran yang effectif.Dengan berbuat demikian, mereka sebenarnya mencipta nilai yang telah lama wujud tanpa menghabiskan sumber yang mereka ada. Adalah menarik untuk diperhatikan bahawa walaupun dengan perubahan drastik keadaan, peraturan asas pertumbuhan perniagaan yang mampan kekal tidak berubah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register