artis kita tak peka pada agama

CG Sponsors




bugger_gawat

Fun Poster
Joined
Nov 24, 2008
Messages
115
Reaction score
48
Points
20
asalamualaikum..baru ni bro ade tgk satu rancangan tv di saluran astro terkejut gak bila bro tgk dalam tu seorang artis wanita melayu yang dikenali sebagai fazurina setelah bro amati artis tersebut memakai subang bersalib kristian bro pn tak tau lew samada artis ni perasan atau peka terhadap agama islam atau pn segaja buat tak peka..jadi rakan cg apa komen korang tentang artis nie.korang bleh tengok kat link nie http://www.youtube.com/watch?v=vDgnDHk28bA .wsalam:mad:
 
Sponsored Post

maslinkcc

Fun Poster
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
betul lah..mmg tak dinafikan.nampak clear dan jelas subang yg dipakai tu
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,882
Reaction score
8,266
Points
716
tu ek..?? :eek:



 
Last edited:

kambing gurun

Active+ Member
Joined
Mar 23, 2008
Messages
3,252
Reaction score
1
Points
25
Dah berlambak2 manusia yg kat luar tu... Xtau nak kata apa....
 

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
artis skng da xbtol:mad:

aik?incik tomei,keje ka arini?
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Sama kes baju Portugal dan Swedenm ler nie...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register