BTC USD 41,871.3 Gold USD 1,842.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

artis kita tak peka pada agama

bugger_gawat

Fun Poster
Messages
115
Joined
Nov 24, 2008
Messages
115
Reaction score
48
Points
20
asalamualaikum..baru ni bro ade tgk satu rancangan tv di saluran astro terkejut gak bila bro tgk dalam tu seorang artis wanita melayu yang dikenali sebagai fazurina setelah bro amati artis tersebut memakai subang bersalib kristian bro pn tak tau lew samada artis ni perasan atau peka terhadap agama islam atau pn segaja buat tak peka..jadi rakan cg apa komen korang tentang artis nie.korang bleh tengok kat link nie http://www.youtube.com/watch?v=vDgnDHk28bA .wsalam:mad:
 
Sponsored Post

maslinkcc

Fun Poster
Messages
707
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
betul lah..mmg tak dinafikan.nampak clear dan jelas subang yg dipakai tu
 

tomie

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
73,894
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,894
Reaction score
8,271
Points
876
Awards
1
tu ek..?? :eek:



123-1.jpg
 
Last edited:

kambing gurun

Active+ Member
Messages
3,252
Joined
Mar 23, 2008
Messages
3,252
Reaction score
1
Points
25
Dah berlambak2 manusia yg kat luar tu... Xtau nak kata apa....
 

oldskoolrocka

Legendary Member
gem
Messages
18,293
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
artis skng da xbtol:mad:

aik?incik tomei,keje ka arini?
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Sama kes baju Portugal dan Swedenm ler nie...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register