Artis BERCINTA di LONDON...!!!

CG Sponsors




heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
FUH! Sabtu lalu, bila menonton KLIFF 2008, tertanya-tanya Marilyn mungkinkah filem kita boleh menang anugerah.

Nasib baiklah filem Wayang dapat Anugerah Khas Juri. Walaupun ada sesetengah orang kata anugerah itu anugerah kasihan, tapi tak kisahlah, itu orang kata dan orang itu mungkin tak tahu fakta sebenarnya.

Bagi Marilyn, ia satu cabaran buat pembikin filem tempatan untuk menghasilkan filem yang lebih hebat di masa akan datang nanti.

Eh!...Sebenarnya, Marilyn bukan mahu bergosip tentang KLIFF 2008.

Huhu...Marilyn nak kongsi cerita dengan pembaca setia Kosmo! tentang satu gosip yang terhangat di pasaran!

Baru-baru ini, ketika seorang teman rapat baru pulang dari kota London terus dia telefon Marilyn nak menceritakan kisah seorang penyanyi yang semakin cantik selepas jadi janda ni.

“Tak sangka aku, masa aku nak keluar dari hotel, tiba-tiba aku ternampak kelibat penyanyi janda ini. Ingatkan pelanduk dua serupa, tapi tak. Dia sedang makan dengan seorang jejaka London kot. Kacak orangnya.

“Tapi tak tahulah kalau lelaki itu dah menjadi cinta barunya. Cara aku nampak mereka berborak dan bermesra, ala-ala romantis gitu. Tapi aku hairan, apa dia buat kat sini? Mencari cintakah? Anak dia yang seorang tu tak ikut pula,” kata teman Marilyn yang ketika masih berada di lapangan terbang KLIA untuk pulang ke rumahnya.

Hmm.. kalau betullah sudah temui cinta baru, baguslah tu. Maklumlah, bekas suami penyanyi ini pun dah jumpa cinta barunya.

Sumber KOSMO...

p/s:HMMM....agak2 korang siapa erk??...:-?:-?:-?
 
Sponsored Post

polong

Active+ Member
Joined
May 22, 2008
Messages
3,818
Reaction score
17
Points
25
nurul..anak sorang ja..
 

heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
sy pun rasa mcm tu sis Nad.....

hmmm......
 

heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
Nurul kut.....ada org lain selain dia ker??
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Baguslah..... takkan nak menjanda jer kan???
 

heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
klau betul nurul ler....

nurul kulit hitam manis....mat saleh putih....

pergggHHH.....sempoi...ahhahahahah
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
8,193
Reaction score
93
Points
80
abby kalau nyanyi sekarang nie... turun hujan tu.... dulu2 tak ler.... wakakakakkaaa
 

heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
klau dulu2.....apa yg turun agaknya???huhuhuhuhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register