Artis bangga cerita malam pertama

CG Sponsors




NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,165
Reaction score
1,041
Points
1,101
BISING mulut Kak Normah Becok baru-baru ini, maklumlah sudah lama dia menyepi. Sesekali apabila dia buka mulut, memang pedas. Macam Kak Pora juga, apabila menulis mahu berdesing telinga orang yang dicuit sehinggakan ada yang tak puas hatilah dengarnya dengan Kak Pora janda anak dua yang meletup tu.

Tapi Kak Normah bukanlah janda, dia dah berkeluarga namun masih lagi bergaya. Biarlah kita teruskan niat sebenar kita, nak cerita pasal Kak Normah Becok lebih-lebih pun buat apa. Walau apa pun kita kena menjaga rapport dengan Kak Normah sebab dia ni sumber gosip kita.

Baru-baru ini, Kak Normah yang bermulut becok itu menghadiri satu majlis makan malam yang dihadiri golongan VIP, selebriti dan orang biasa. Nak dijadikan cerita, Kak Normah Becok ditakdirkan duduk semeja dengan seorang artis wanita yang baru berumah tangga beberapa bulan yang lalu.

Dia tidaklah kenal artis tu, cuma Kak Normah pernah menonton lakonannya di dalam drama. Sesekali artis wanita itu ada juga muncul dalam filem. Di meja tu juga, adalah beberapa tetamu lain yang tidak dikenali.

Tiba-tiba salah seorang tetamu yang duduk dekat dengan artis tu bertanya macam mana kehidupan sejak bergelar seorang isteri. Kalau tak silap Kak Normah katanya mungkin itu kawan-kawan si artis tu. Apabila artis tu buka mulut bagi jawapan, Kak Normah Becok kata mahu tersembur sup sirip ikan yu yang sedang dihirup.

Mana tak tersemburnya, sesiapa yang ada berdekatan tentu akan tersedak sama. Iyalah orang tanya pasal kehidupannya, dia pergi jawap macam mana kisah malam pertamanya. Tak relevan langsung jawapan yang diberikan, tak tahulah kita sama ada dia tak dengar soalan ke atau tak faham soalan. Dia tak tahu ke membuka kisah dalam kain hukumnya berdosa?

Bersungguh-sungguh si artis tu menceritakan pengalamannya kepada tetamu yang menurut Kak Normah Becok kelihatan masih seperti anak dara. Terkulat-kulat muka budak itu dibuatnya, iyalah kalau orang tu dah berkahwin lainlah cerita. Kak Normah yang sudah lama berkahwin pun malu nak cakap benda-benda macam.

Tapi perlu ke bercerita pada orang lain? Tak tahu malu sungguh artis wanita itu. Sebelum ini kita pernah juga dengar cerita yang sama daripada beberapa rakan kita pasal sikap artis ini yang suka menceritakan pengalaman malam pertamanya.

Cara si artis itu kononnya seperti nak meyakinkan orang yang dia masih lagi dara. Mungkin sebab sebelum ini orang pernah ternampak dia berada di negara jiran bersama-sama teman lelakinya yang sekarang sudah menjadi suaminya keluar daripada bilik hotel dalam keadaan rambut kedua-duanya yang masih basah. Jadi sebab itulah artis tu buat cerita macam tu agaknya. Mungkin dia nak beritahu orang yang dia masih lagi dara.

Pada artis itu, harap berubahlah. Tak ada gunanya nak menjaja cerita macam itu. Kalau tak tahu nak cakap apa, tutup mulut saja lagi senang cerita.
 
Sponsored Post

dR-Nazar

Active Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
2,207
Reaction score
5
Points
25
aku harap artis nie video tape malam pertama dia tuh..
lepas tu kasi circulate. takyah cerita panjang lebor.
 

acidrock

Active Member
Joined
Sep 18, 2007
Messages
1,174
Reaction score
0
Points
20
Emm, payah macam ni. Artis tukar lipstick pon dapat masuk sokkabar. Orang kiter yang tukar kereta macam tukar baju tak heran pon.
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
aku harap ade video:eek:
 

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
siapakah artis tu... nak tau gak.... :eek::eek:
 

arulgit

Active Member
Joined
Jan 6, 2007
Messages
2,061
Reaction score
13
Points
25
tak lama lg nti die ofer la tu nk jual dara mcm model tu :D
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
huhuhu..buat video la,bg tgk rramai2
 

epbx

Super Active Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
7,015
Reaction score
6
Points
65
aku dah tau saper....
mesti artis nie penah masuk golok....
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
sape ekk? ada gmbar?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register