Argh..! Arrgh....! Dia Pun Tak Tahan Lalu Meraung...

CG Sponsors




fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
Aduh!
Mana tahan...!

Punggung dia bergegar, punggung aku pon bergegar.
kami sama-sama sudah tak tahan!
aku sudah penat me......... (ehem)
masih juga belum sampai-sampai
dan aku pon tak tahan
dia semakin lagi tak tahan!

Dia terentak aku pon terentak.
kami semakin tak tahan!
kami sama-sama sehaluan
terus bergegar serta bergoyang-goyang macam nak......
aku semakin ligat me............ (ehem)
Arrrrr..aaaahhhhh..!
Aduh!
Mana tahan!

Kerana terlalu lama bergegar dan bergoyang, dia pun tak tahan lalu meraung
Arrrr..aaaah!
Aduh!
Mana tahan!
Arrrr..aaaahhhhhh!
Sampai kuar air mate aku meraung!








:-SS

Aku pon berhenti dari mengayuh basikal tu!
Kami sama-sama turun dari basikal.
Sambil menyangkung, kami memeriksa tayar basikal yang dah pancit tu.

- Aku dah kata, kita tak boleh naik basikal yang tayarnya dah pancit! -
- Nanti punggung kita pon sakit! -
- Kau nie degil lah! -
- Sudahlah! Kita repair aje dulu tayar baskal nieee dikedai basikal! -

--------
MORAL
: Kalau basikal pancit tayarnya, elok sorong saja ke kedai basikal agar tayarnya tidak rosak teruk.
 
Sponsored Post

blue.frosty

Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
2,045
Reaction score
1
Points
25
ooooo kalau kayuh beskal pancit punggung bleh gegar2 ek :-?
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
dak dapat den nak bayangkan
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,876
Reaction score
8,262
Points
716
HALLO ASTROK!! :(scam

 

utbahz

Active Member
Joined
Jul 1, 2008
Messages
1,969
Reaction score
7
Points
35
Laju aje aktiviti Astrok ni...hahahaha..terer ar ko menyecan
 
Sponsored Post
Top
Log in Register