Arahan Tan Sri Musa Hassan pun IPD Kuantan tak ambil pusing

CG Sponsors




faris07

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Mar 19, 2009
Messages
1,166
Reaction score
0
Points
20
Dua hari lepas cukuplah dua bulan aku jumpa Timbalan Menteri di JPM, T.Murugiah mengaduhal pasal kes duit kompeni aku hilang. Mula2 aku konfiden gak sebab dia call KPN depan aku dan serta merta pegawai menteri tu faks salinan repot aku ke pejabat KPN. Dua hari lepas tu adala polis pompuan sorang ni kat IPD Kuantan call aku, mintak aku gi IPK Kuantan. Rupanya betul mcm yg aku jangkakan diaorg ni nk tarik masa lagi utk apa yang aku rasa biarlah SPRM (dulu BPR)siasatlah pulak sebab aku dah bagi bukti polis tknk siasat jugak. Lak2 biar polis pulaklah yang kena siasat. Jumaat lepas sahlah aku ke pejabat SPRM sebagai satu signifikan yg. aku dah hilang kepercayaan kepada pihak PDRM selepas hampir 2 tahun. Kes aku ni dah melintas tempoh masa 2 Perdana Menteri dan 3 Menteri Dalam Negeri tapi masih tak selesai2 jugak. Moral ceritanya, masa aku tunggu nak jumpa T. Murugiah tu aku sorang je melayu. Yg. lain semua india. Aku bukan tak pernah berhubung dgn. pemimpin UMNO. Korang sebut je sapa, dari Dato' Seri Najib sampailah pada Dato' Azeez menteri mat rempit tu. Dan apa yang best partnya...satu emel pun dari berkarung2 emel aku hantar TAK PERNAH DIBALAS. Dari situ fahamlah aku sebenarnya takde apa2 keistimewaan pun aku sebagai orang Melayu.
:">
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,122
Reaction score
76
Points
1,020
nasib raktay biase ... adu sana adu sini ... tak amik peduli ~X(
 

fyz_2006

Active Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
1,484
Reaction score
0
Points
20
Dua hari lepas cukuplah dua bulan aku jumpa Timbalan Menteri di JPM, T.Murugiah mengaduhal pasal kes duit kompeni aku hilang. Mula2 aku konfiden gak sebab dia call KPN depan aku dan serta merta pegawai menteri tu faks salinan repot aku ke pejabat KPN. Dua hari lepas tu adala polis pompuan sorang ni kat IPD Kuantan call aku, mintak aku gi IPK Kuantan. Rupanya betul mcm yg aku jangkakan diaorg ni nk tarik masa lagi utk apa yang aku rasa biarlah SPRM (dulu BPR)siasatlah pulak sebab aku dah bagi bukti polis tknk siasat jugak. Lak2 biar polis pulaklah yang kena siasat. Jumaat lepas sahlah aku ke pejabat SPRM sebagai satu signifikan yg. aku dah hilang kepercayaan kepada pihak PDRM selepas hampir 2 tahun. Kes aku ni dah melintas tempoh masa 2 Perdana Menteri dan 3 Menteri Dalam Negeri tapi masih tak selesai2 jugak. Moral ceritanya, masa aku tunggu nak jumpa T. Murugiah tu aku sorang je melayu. Yg. lain semua india. Aku bukan tak pernah berhubung dgn. pemimpin UMNO. Korang sebut je sapa, dari Dato' Seri Najib sampailah pada Dato' Azeez menteri mat rempit tu. Dan apa yang best partnya...satu emel pun dari berkarung2 emel aku hantar TAK PERNAH DIBALAS. Dari situ fahamlah aku sebenarnya takde apa2 keistimewaan pun aku sebagai orang Melayu.
:">

so kesimpulan yg ingin disampaikan adalah orang melayu xde keistimewaan ? KPN? Menteri?
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Dua hari lepas cukuplah dua bulan aku jumpa Timbalan Menteri di JPM, T.Murugiah mengaduhal pasal kes duit kompeni aku hilang. Mula2 aku konfiden gak sebab dia call KPN depan aku dan serta merta pegawai menteri tu faks salinan repot aku ke pejabat KPN. Dua hari lepas tu adala polis pompuan sorang ni kat IPD Kuantan call aku, mintak aku gi IPK Kuantan. Rupanya betul mcm yg aku jangkakan diaorg ni nk tarik masa lagi utk apa yang aku rasa biarlah SPRM (dulu BPR)siasatlah pulak sebab aku dah bagi bukti polis tknk siasat jugak. Lak2 biar polis pulaklah yang kena siasat. Jumaat lepas sahlah aku ke pejabat SPRM sebagai satu signifikan yg. aku dah hilang kepercayaan kepada pihak PDRM selepas hampir 2 tahun. Kes aku ni dah melintas tempoh masa 2 Perdana Menteri dan 3 Menteri Dalam Negeri tapi masih tak selesai2 jugak. Moral ceritanya, masa aku tunggu nak jumpa T. Murugiah tu aku sorang je melayu. Yg. lain semua india. Aku bukan tak pernah berhubung dgn. pemimpin UMNO. Korang sebut je sapa, dari Dato' Seri Najib sampailah pada Dato' Azeez menteri mat rempit tu. Dan apa yang best partnya...satu emel pun dari berkarung2 emel aku hantar TAK PERNAH DIBALAS. Dari situ fahamlah aku sebenarnya takde apa2 keistimewaan pun aku sebagai orang Melayu.
:">
soklan pertama aku...apa no keahlian UMNO hang?
 

faris07

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Mar 19, 2009
Messages
1,166
Reaction score
0
Points
20
so kesimpulan yg ingin disampaikan adalah orang melayu xde keistimewaan ? KPN? Menteri?
mungkin dah sampai masanya bangsa cina @ india diberi jawatan utama kerajaan asal saja mereka boleh membela hak rakyat Malaysia @ bahasa ringkasnya boleh buat keje
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
mungkin dah sampai masanya bangsa cina @ india diberi jawatan utama kerajaan asal saja mereka boleh membela hak rakyat Malaysia @ bahasa ringkasnya boleh buat keje
Jawab dulu soklan aku
 

protozuaqs

Super Active Member
Joined
Oct 11, 2007
Messages
9,734
Reaction score
116
Points
73
duit ko hilang pasal toyol yang ambik...ke yang mistik sebegini polis x mampu selesaikan.sbb tu ko x dilayan.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
duit ko hilang pasal toyol yang ambik...ke yang mistik sebegini polis x mampu selesaikan.sbb tu ko x dilayan.
atau yang curik tu orang kuat parti gomen :-?:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register