• Forum searching, newly uploaded avatar and existing gif avatar currently not working properly. We are working on it.

Ape nak buat dengan modal RM1500

Recommended Brokers


Latest Threads

zill_merchan

Permanently Banned, Spamming in Private Message
Joined
Sep 28, 2015
Messages
1,193
Reaction score
0
Points
0
tu la... nak tau gak ni...mungkin boleh jadi panduan untuk kami semua.
 
Sponsored Post

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,589
Reaction score
905
Points
113
Location
Kulim - JB -SB
bos...blaja buat website..pastu blajo adsense..atau service advertise..
klu bernasib baik...lumayan jgk tu
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
50,145
Reaction score
1,421
Points
168
Location
www.kedaifirdaus.com
bos...blaja buat website..pastu blajo adsense..atau service advertise..
klu bernasib baik...lumayan jgk tu
Ok juga apapun belajar dulu tengok bende minat

Belajar memasak ke buat breakfast ke sandwich ke

Tengok mana sesuai terus jer
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
7,048
Reaction score
80
Points
48
aku cadangkan ko buat bisnes jual santan...jual santan dari rumah atau sewa kedai kat kampung ke..mesin dia tak sampai RM1500 rasanya..untung gak ni..tapi kena buat longtermlah..member aku dah kaya dah buat bisnes ni..yang penting ko layan pelanggan dengan baik dan ko cari lokasi strategik..
betoi jgk tu,time nak raya beratur org nk beli santan kot..time hr biasa xdela...tp tu la skrg dah ada santan kotak,ada jgk nk senang beralih ke santan kotak..tp nk masakan sedap kene santan ori
 

kopi_tariq

Active Member
Joined
Feb 17, 2012
Messages
1,929
Reaction score
1
Points
38
Insha Allah bulan 10 ni cuba buat..pagi niaga nasi lemak + rojak + kuih sikit..sambung smpi tengah hari jual pulak pisang goreng..rehat..petang dalam jam 4 stat niaga air balang + sikit kuih muih..modal lbh kurang 1k bgtu la
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
50,145
Reaction score
1,421
Points
168
Location
www.kedaifirdaus.com
Insha Allah bulan 10 ni cuba buat..pagi niaga nasi lemak + rojak + kuih sikit..sambung smpi tengah hari jual pulak pisang goreng..rehat..petang dalam jam 4 stat niaga air balang + sikit kuih muih..modal lbh kurang 1k bgtu la
nie terbaik

kita kalau nak biz

tengok mana mana kita minat

jangan ikut orang

ikut apa kita nak buat:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
5,309
Reaction score
383
Points
83
Insha Allah bulan 10 ni cuba buat..pagi niaga nasi lemak + rojak + kuih sikit..sambung smpi tengah hari jual pulak pisang goreng..rehat..petang dalam jam 4 stat niaga air balang + sikit kuih muih..modal lbh kurang 1k bgtu la
buat je tuan... pintu rezeki tu tuhan dh bagi tu. Layankan aje. Yang peting...zakat dn sedekah jgn lupa. tu booster untuk perniagaan tuan. :)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register