BTC USD 39,691.5 Gold USD 1,863.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Apalah tuuutttt!!nya Ketua Penerangan Pas pusat nie...

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
Pas+Idris.jpg


300,000 RELA bakal selamatkan BN di S'gor? Deris dengan bingainya lagi....

PAS berharap sasaran membuat penambahan mendadak anggota Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (RELA) kepada 300,000 di Selangor menjelang 2011 tidak mempunyai kaitan dengan agenda BN yang didakwa cuba menawan Selangor melalui undi pos.

Ketua penerangan parti itu Idris Ahmad berkata angota pasukan itu tidak harus menjadi "tiket untuk mereka didaftar sebagai pengundi pos" dalam pilihan raya umum ke-13 yang akan datang.

"PAS memang meragui kewibawaan undi pos dalam setiap kali pilihan raya kerana ia adalah simpanan tetap BN.

"Sudah lama PAS menuntut undi pos dihapuskan kerana kita mempunyai bukti daripada bekas anggota tentera yang bertugas selama ini tidak tahu siapa yang undi kertas mereka," kata Idris (kiri).

Kelmarin, RELA Selangor dilaporkan mensasarkan peningkatan sekali ganda keahliannya untuk mencapai 300,000 orang menjelang akhir tahun ini berbanding 153,000 orang pada masa ini.
Undi pos sebelum pembuangan undi hanya polis, askar, dan petugas spr. Abenda ko cakap ni deris.
 
Last edited:
Sponsored Post

RMteam

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 20, 2006
Messages
19,579
Reaction score
88
Points
125
undi pos lagi tak habis2
 

PipFX

Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
2,206
Reaction score
120
Points
33
Pas+Idris.jpg


300,000 RELA bakal selamatkan BN di S'gor? Deris dengan bingainya lagi....

PAS berharap sasaran membuat penambahan mendadak anggota Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (RELA) kepada 300,000 di Selangor menjelang 2011 tidak mempunyai kaitan dengan agenda BN yang didakwa cuba menawan Selangor melalui undi pos.

Ketua penerangan parti itu Idris Ahmad berkata angota pasukan itu tidak harus menjadi "tiket untuk mereka didaftar sebagai pengundi pos" dalam pilihan raya umum ke-13 yang akan datang.

"PAS memang meragui kewibawaan undi pos dalam setiap kali pilihan raya kerana ia adalah simpanan tetap BN.

"Sudah lama PAS menuntut undi pos dihapuskan kerana kita mempunyai bukti daripada bekas anggota tentera yang bertugas selama ini tidak tahu siapa yang undi kertas mereka," kata Idris (kiri).

Kelmarin, RELA Selangor dilaporkan mensasarkan peningkatan sekali ganda keahliannya untuk mencapai 300,000 orang menjelang akhir tahun ini berbanding 153,000 orang pada masa ini.
Undi pos sebelum pembuangan undi hanya polis, askar, dan petugas spr. Abenda ko cakap ni deris.

wah..da pandai skunk wat berita sendiri..tgh praktis nak join tv3 ke?..ke masuk rtm??..xde sumber pon berita ni..:)):)):))
 

Ussf

Super Active Member
Joined
Dec 15, 2008
Messages
6,983
Reaction score
14
Points
65
wakaka... lawak2...
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
Pas+Idris.jpg


300,000 RELA bakal selamatkan BN di S'gor? Deris dengan bingainya lagi....

PAS berharap sasaran membuat penambahan mendadak anggota Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (RELA) kepada 300,000 di Selangor menjelang 2011 tidak mempunyai kaitan dengan agenda BN yang didakwa cuba menawan Selangor melalui undi pos.

Ketua penerangan parti itu Idris Ahmad berkata angota pasukan itu tidak harus menjadi "tiket untuk mereka didaftar sebagai pengundi pos" dalam pilihan raya umum ke-13 yang akan datang.

"PAS memang meragui kewibawaan undi pos dalam setiap kali pilihan raya kerana ia adalah simpanan tetap BN.

"Sudah lama PAS menuntut undi pos dihapuskan kerana kita mempunyai bukti daripada bekas anggota tentera yang bertugas selama ini tidak tahu siapa yang undi kertas mereka," kata Idris (kiri).

Kelmarin, RELA Selangor dilaporkan mensasarkan peningkatan sekali ganda keahliannya untuk mencapai 300,000 orang menjelang akhir tahun ini berbanding 153,000 orang pada masa ini.
Undi pos sebelum pembuangan undi hanya polis, askar, dan petugas spr. Abenda ko cakap ni deris.

aku nak tgk pru nanti baper banyak dorang nak pertahankan....dulu pasal nak rampas kelantan la habis slangor penang perak jatuh kat PKR...perak dirampas balik dgn takder maruah...

suruh bubar tanak ..pengecut...

aku tunggu jer pru 13 ni..nak tgk sampai bila dajal mesia nak pertahan pemerintahan pembohong dorang..
 

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
aku nak tgk pru nanti baper banyak dorang nak pertahankan....dulu pasal nak rampas kelantan la habis slangor penang perak jatuh kat PKR...perak dirampas balik dgn takder maruah...

suruh bubar tanak ..pengecut...

aku tunggu jer pru 13 ni..nak tgk sampai bila dajal mesia nak pertahan pemerintahan pembohong dorang..

Di persilakan untuk tatapan tuan.... :):) Tengoklah Dajal yg ada di penang, perak dan kedah.... Tumbang tanpa maruah.. :D
 

PipFX

Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
2,206
Reaction score
120
Points
33
Anggota2 parti ni senteng akal nyer....... Ader jer bantahan yang tak related....

bantahan wakkkk luuuuuu..dah xde sumber,byek x yah bukak thread..cam ne owg nak cya..ak boleh bukak thread cakap pompang pompang..tp xde sumber..orang caya ke..susah klu owg b.odoh berlagak pndai ni..ko x kesa la..puak2 pencacai umngok mmg ske kan fitnah..:)):)):)):))
 

ajipai

Fun Poster
Joined
Jul 22, 2010
Messages
571
Reaction score
0
Points
10
opsss!!!agak pedih....hehehehe...dh la...jgn dilayan thread nih....buang masa jer...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register