Apalah Nasib Guru...

CG Sponsors




GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,221
Reaction score
87
Points
40
NASI BUNGKUS UNTUK KURSUS GURU

KUALA LUMPUR: Guru menghadiri kursus atau latihan di bawah anjuran Jabatan Pelajaran negeri selama ini menikmati hidangan bufet ketika rehat dan makan tengah hari, boleh melupakan amalan itu apabila kini hanya disediakan nasi bungkus dan air mineral untuk makan tengah hari dan sepotong kuih dengan air teh atau kopi untuk minum pagi dan petang.
 
Sponsored Post

niagaqaseh

Fun Poster
Joined
Jan 20, 2010
Messages
531
Reaction score
12
Points
20
Kini...murid dan guru sengsara...kipas hanya boleh dipasang waktu tengah hari sahaja..untuk penjimatan elektrik
 

hondapuma

Active Member
Joined
Mar 25, 2009
Messages
1,795
Reaction score
521
Points
71
aku sokong...tp untuk semua jabatanla...
 

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
NASI BUNGKUS UNTUK KURSUS GURU

KUALA LUMPUR: Guru menghadiri kursus atau latihan di bawah anjuran Jabatan Pelajaran negeri selama ini menikmati hidangan bufet ketika rehat dan makan tengah hari, boleh melupakan amalan itu apabila kini hanya disediakan nasi bungkus dan air mineral untuk makan tengah hari dan sepotong kuih dengan air teh atau kopi untuk minum pagi dan petang.
ok ler tu,ada gak sponser sket2..cm abang2 polis dpt ler kalu ada keja luar....dulu dah merasa duk hotel berbintang2,makanan lazat2 skang blajar lak la bersederhana pulak....
 

kawecool

Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,482
Reaction score
3
Points
25
hahahahaha..kecian cikgu...Untung jd polis skrg nie..

alahai..cikgu..cikgu, spa suh sokong pembangkang...kan kene dianaktirikan..

tgk abg polis :p
 

viper21my

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2006
Messages
7,557
Reaction score
143
Points
73
sesetgh jabatan lama dah makan nasik bungkus ni, kursus pun dalam opis jer
 

bumantara

Active Member
Joined
Nov 10, 2007
Messages
1,556
Reaction score
2
Points
25
ok apa? daripada makan kene bayor sendiri.
tu pun kira ok dpt mkn free walaupun nasi bungkus.
blajr2 la brjimat dan syukur ngan apa yg ada.
isu ni pun nk masuk paper ka?
isk3...tu ar bese dok idup mewah...susah sket jer dh melenting
 

zaralove

Super Active Member
Joined
Aug 27, 2009
Messages
7,558
Reaction score
330
Points
81
takper... janji niat nk mengajar tu yang penting.. orang bagi gak makan...bukan tak bagi..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register