Apa yg tak kena dengan gereja ni???

CG Sponsors




layanjelah

Active Member
Joined
May 24, 2009
Messages
1,270
Reaction score
119
Points
33
matlamat tidak menghalalkan cara..
apa bukti tulang tu daripada mayat orang Islam??

fitnah tetap fitnah
hrp maklumat tu fitnah.....kesian kat org ISlam
tp kalau buka buku sejarah perkara ni x mustahil berlaku sejak berabad lamanya umat Islam ditindas.....
 
Sponsored Post

haizalr

Fun Poster
Joined
Jan 11, 2009
Messages
107
Reaction score
26
Points
20
mana depa dapat banyak betul tulang sampai 40 ribu tu...ko berkatilah dunia dan akhirat para syahid tu ya allah..sedih pulak bile pikir balek..
 

nwa

Active Member
Joined
Apr 23, 2009
Messages
1,936
Reaction score
4
Points
25
ye ye je dibina sepenuhnya dr tulang org islam..xlogik siot...pk laa woii...attention seeker btl
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
tulang org islam??

bila la dorang nk kna bencana nie!!!
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
aku pun rase bkn tulang owg islam gak...
 

Nazzrie

Active Member
Joined
Aug 14, 2007
Messages
2,356
Reaction score
19
Points
25
no komen. takde bukti kukuh yg tu adalah tulang org muslim. tempoh masa pembinaan church tu jugak sistem perhambaan dan penjualan manusia masih berleluasa di eropah.
 

badboy4110

Active Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
1,390
Reaction score
23
Points
25
btul ke nih org islam?nk statement ke?
kalu ya,fulamak dasyat btull
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,981
Reaction score
108
Points
128
btol ker diperbuat dari tulang2 orang2 islam...??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register