Apa yang korang dapat dari BONUS kesetiaan Celcom

CG Sponsors




1305

Super Active Member
Joined
Sep 19, 2008
Messages
9,731
Reaction score
130
Points
73
gelak besar aku bila dapat bonus ni.. mana taknya:

96 sms percuma bagi penggunaan selama 96 bulan aka 8 tahun...

8 TAHUN aku cuma dapat 96 sms percuma...

macam gampeng tul.....


HAHAHAHAHAHAHAHAHAH:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

viper21my

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2006
Messages
7,561
Reaction score
145
Points
73
aku pun dari tahun 2000, tak dapek po pun,, dapat servis ala gampeng ader leer
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
gelak besar aku bila dapat bonus ni.. mana taknya:

96 sms percuma bagi penggunaan selama 96 bulan aka 8 tahun...

8 TAHUN aku cuma dapat 96 sms percuma...

macam gampeng tul.....


HAHAHAHAHAHAHAHAHAH:eek::eek::eek:
syukur arr.. at least ada..
 

qba437

CG Top Poster Club
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
1 bulan aku tak reload..tapi masih dapat call...mungkin tu kot bonus setia aku pada celcom :))
 

Mr. K®

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 4, 2008
Messages
9,590
Reaction score
70
Points
75
aku ada 1000++ sms free utk dihantar ke 8pax....

hari2 dok sms minni jer la....wpun leh sembang kat umah...

nak kena abihkan sblm 15 januari neh...:)) :))
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,264
Reaction score
524
Points
176
aku pun dpt free 95sms utk rakan2 8pax,

pastu call free pada rakan8pax hari ahad, sblm 12tgh malam
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
bagus ke celcom nie??
 

sis_zety

Active+ Member
Joined
May 10, 2008
Messages
3,830
Reaction score
10
Points
40
celcom anta msg ke?
ke kite cek *118#?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register