Apa Yang Akan Anda Lakukan Jika Posmen Tersalah Hantar Surat ?

CG Sponsors




Apakah yang akan korang lakukan jika surat yang diterima tersalah alamat???


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,630
Reaction score
258
Points
91
Salam...
Aku cuma nak berkongsi dengan korang, apa yang akan korang lakukan sekiranya posmen tersalah hantar surat orang lain ke alamat rumah korang? Mungkin surat tu agak penting seperti borang UPTA, MRSM atau lain-lain. Meh kita lihat sejauhmana tindakan korang !! :)cgrock
 
Sponsored Post

marlen

Legendary Member
Joined
May 27, 2008
Messages
16,925
Reaction score
31
Points
125
klau umah dkt2 gi la antar sendiri kat tuan btul surat tu tp klau jauh tunggu posmen tu lalu esok tu bg kat dia suruh antar blk kat alamat yg btul..
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,630
Reaction score
258
Points
91
klau umah dkt2 gi la antar sendiri kat tuan btul surat tu tp klau jauh tunggu posmen tu lalu esok tu bg kat dia suruh antar blk kat alamat yg btul..
alhamdulillah....ko meang insan yang prihatin dan berhati mulia..Syabas!!:)cgrock

laa...
aku org pertama vote ke ?
yelah...tahniah gak kat ko sebab orang pertama vote...:)):)):))
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
kalau alamat tu aku tau kat mana....aku gi masukkan dlm peti pos org tu la....kadang2 posmen tersalah baca....

tp, ada satu surat tu....alamat dia alamat umah aku....aku pun tatau nak hantar ke mana surat tu...

selalunya yg tersalah tu....kalau jalan umah aku 3/1, yg dtg tu 3/1D la...3/1A la....posmen tak ternampak kot yg hujung no. jalan tu
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
2 3 hari yg lepas......posmen anta salah surat.......

esok bru bg balik kat posmen tersebut........

 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,630
Reaction score
258
Points
91
kalau alamat tu aku tau kat mana....aku gi masukkan dlm peti pos org tu la....kadang2 posmen tersalah baca....

tp, ada satu surat tu....alamat dia alamat umah aku....aku pun tatau nak hantar ke mana surat tu...

selalunya yg tersalah tu....kalau jalan umah aku 3/1, yg dtg tu 3/1D la...3/1A la....posmen tak ternampak kot yg hujung no. jalan tu
cikgu contoh ni.....:D

2 3 hari yg lepas......posmen anta salah surat.......

esok bru bg balik kat posmen tersebut........

posmen kat manjung ni..selalu tersilap sebab ada tiga Taman Samudera.......~X(~X(~X(
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
cikgu contoh ni.....:D



posmen kat manjung ni..selalu tersilap sebab ada tiga Taman Samudera.......~X(~X(~X(
no umah setiap taman samudera nih same ke???

xtau plak...sebb baru 1st time kene.....

 
Sponsored Post
Top
Log in Register