BTC USD 58,678.5 Gold USD 1,796.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Apa TABIAT yg korang sdiri xprasan..?? Jom share..hahaha..

meloveyou

Active Member
Joined
Sep 11, 2008
Messages
1,836
Reaction score
40
Points
30
salam... xtau la dah ade ke tak tajuk gini... (xresearch..)

cuma nak bukak thread nie...


kadang2 kita ada tabiat aneh yg kita tak perasan..

AKU MULA DULU...

Tabiat PERTAMA aku " Suka kumpul tisu lam poket sluar...biasa time lepas makan... ade tisu lebih masuk lam kocek suar... pas balik umah, time bini aku nak basuh baju n suar aku, mmg berlambak la tisu lama2 yang kuar...:eek::eek::eek:

tapi berguna juga tisu nie... ( utk org dh kawin sahaja :eek::eek:)

Tabiat Kedua :

Suka kumpul duit syiling dgn tidak sengaja... biasa la org laki..bila beli brg xjentel la pakai duit syiling kan kan???:)):eek::eek:

mesti pakai duit kertas...bini gak las2 yg kutip yg penuh lam kocek atau atas lantai.... :))
 
Sponsored Post

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
aku suka tido sambil seluar terbuka agar burung blh bernafas..
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
8,322
Reaction score
296
Points
91
aku musti makan nasik 2 kali sehari dan minum air 3 atau 4 gelas sehari terutama teh ais
 

syafsp

Passed Away
Joined
Mar 31, 2009
Messages
2,932
Reaction score
558
Points
71
sehari tak makan kuewtiaw gureng..
xleh duduk diam :D:D
kdg2 kui [email protected] pagi pny la p cari kuewtiaw.
klu dh pkena, phewww!! rasa puassss je.. :p
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,621
Reaction score
163
Points
83
Tu maknanya korang perasaan Tabiat korang..

macam aku, aku mmg langsung tak perasaan apa Tabiat pelik aku..huhuhu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register