Apa Sudah Jadi ? Reformis lancar ‘perang’ terhadap Khalid, Anwar

CG Sponsors




rakyat_jelata

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
3,387
Reaction score
131
Points
38
KUALA LUMPUR 12 Dis. – Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) melancarkan ‘perang’ terhadap Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana kegagalan mereka menunaikan manifesto pilihan raya selepas tujuh bulan memerintah Selangor.

Presiden Reformis, Ramlan Abu Bakar berkata, pihaknya berasa tertipu terpedaya dengan manifesto palsu PKR itu.

“Kerajaan campuran Selangor tidak menunaikan janji kepada rakyat. Tiada sebarang perubahan kepada kemajuan selepas tujuh bulan mereka memerintah negeri ini.

“Apa yang terjadi ialah keadaan semakin teruk. Kita mahu melancarkan perang terhadap Khalid dan Anwar kerana menipu rakyat selama ini,’’ katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Sebelum ini, Reformis mengugut kerajaan Selangor untuk mengadakan demonstrasi secara berbogel sekiranya tuntutan mereka supaya kadar kenaikan sewa kediaman Program Perumahan Rakyat (PPR) tidak dikaji semula.

Demonstrasi bogel yang dirancang diadakan di hadapan bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) akan dijalankan sebagai bantahan terhadap kerajaan negeri yang menaikkan sewa kediaman PPR daripada RM124 kepada RM250 sebulan.
:)cgrock
 
Sponsored Post

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
haha..apa jenis pemikiran la nk bogel2...

otak bila letak kat kepala lutut..mmg kurang connection saraf nk detect medula obloganta ngan selebrum tuu..hehe


adehh..baru brapa bulan...bg la peluang skett...yg lain2 dah brapa puluh tahun apa cerita?
 

rakyat_jelata

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
3,387
Reaction score
131
Points
38
haha..apa jenis pemikiran la nk bogel2...

otak bila letak kat kepala lutut..mmg kurang connection saraf nk detect medula obloganta ngan selebrum tuu..hehe


adehh..baru brapa bulan...bg la peluang skett...yg lain2 dah brapa puluh tahun apa cerita?
kene reset balik kot...
ermm:-?
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
ek???
xtau sebab bukan duk kat selangor..
nways, aku pn x ske kat anwar tuuu...
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,760
Reaction score
71
Points
70
kalau bogel pakai seluar dlm x de maknanya...ada perempuan join reformis ni x??kalau ada pasti menarik...:D
 

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
skrang ni aku nak cabar lak reformis tu berbogel..
aritu beria2 nak bogel sgt tp xde pon..
da la ckp mcm org xde otak..
kalu stakat brani ugut sebab dapat duit mmg suck la reformis ni
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
kene reset balik kot...
ermm:-?
pemikiran kelas ke 5 kot...

orang dunia ketiga pun sibuk cari baju nk pkai...neh die nk bogel...aduss...awal2 dah tunjuk pemikiran ringkas...

tak kisah la...baik PR atau BN..dari pening2 kpala dok pikiaq manifesto yg baru 7 bulan tu..apa kata pi pikiaq masalah nk tingkatkan kemajuan EKONOMI anak bangsa agar kita tak ditindas di negara sendiri oleh kaum lain setelah 51 tahun kita gagal nk martabatkan EKONOMI kaum Kita..kaum Melayu Muslims dan orang2 Muslims.. :)
 

sirapbandung

Active+ Member
Joined
May 9, 2008
Messages
3,396
Reaction score
1
Points
30
baru 7 bulan dah kecoh..yang 51 tahun tu ape cite?cube g batu pahat tu tgk apa dah jadi...aku pun nk balik batu pahat rase cam malas jer.memalukan..Jalanra ya ya Allah dah leh wat rally!!!pas ni orang batu pahat kena pakai pajero sume!!!:mad:
 

maslinkcc

Fun Poster
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
haha..apa jenis pemikiran la nk bogel2...

otak bila letak kat kepala lutut..mmg kurang connection saraf nk detect medula obloganta ngan selebrum tuu..hehe


adehh..baru brapa bulan...bg la peluang skett...yg lain2 dah brapa puluh tahun apa cerita?
huhuh...bukan kat kepala lutut..otak dia kat kepala ***** kot.:eek::eek:
buat bantahan berboget tak respek agama ke?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register