BTC USD 48,058.5 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Apa Rasa Korang?

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
apa rasa korang:
- bila umo semakin bertambah
- duit tak cukup
- sakit situ sini
- isteri/suami/kekasih dah tak sayang
- harga barang semakin mahal
- jalan semakin jam
- hutang tak/belum langsai

kita tentu termenung mengenangkan nasib badan.
korang apa nak kata?

jom.............
 
Sponsored Post

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
bila camtu rase sedey banget! org tak sayang kite ker?
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
emmm...klu sakit tu mmg xley nak komen ape2 la...
klu bab2 syg lak, sblm nak rse sedey ke ape kita pk dlu...kita pernah x wat ape2 kat sesaper yg syg kat kita sblm ni...

harga barang smakin mahal tu kdg2 penjual yg sengaja naik kan harga barang...tp rasa tercekik gak la

aku malas nak taip panjang2 la...tp bnde yg terjadi tu berpunca dari kita sendiri..
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
aku makin merasainya...

bab kewangan la...

makin lama aku makin perlukan duit yg banyak..

tapi skang aku mapu penuhi keperluan aku jer..

kehendak tak leh lg..

tekanan gler..camna nak kawin..

kawin pn blum.umah belum beli...tekanan beb
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
apa rasa korang:
- bila umo semakin bertambah
- duit tak cukup
- sakit situ sini
- isteri/suami/kekasih dah tak sayang
- harga barang semakin mahal
- jalan semakin jam
- hutang tak/belum langsai

kita tentu termenung mengenangkan nasib badan.
korang apa nak kata?

jom.............

no komen...suratan takdir kot..renung2 kan ler kat masa salahnya kita...#:-S
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
umoq dah nak nak 40 tahun depan...reta tak bertambah lagi...bini pun belum tambah lagi....:(:)(:)((

tapi anak bertambah...post kat CG pun bertambah juga...:)):)):)):))
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,885
Reaction score
8,266
Points
716
apa rasa korang:
- bila umo semakin bertambah
- duit tak cukup
- sakit situ sini
- isteri/suami/kekasih dah tak sayang
- harga barang semakin mahal
- jalan semakin jam
- hutang tak/belum langsai

kita tentu termenung mengenangkan nasib badan.
Korang apa nak kata?

Jom.............

....syukur...sekadar apa yg ada :"> :)paid
 

alia_angel

Super Active Member
Joined
Oct 25, 2008
Messages
5,254
Reaction score
29
Points
70
apa rasa korang:
- bila umo semakin bertambah
- duit tak cukup
- sakit situ sini
- isteri/suami/kekasih dah tak sayang
- harga barang semakin mahal
- jalan semakin jam
- hutang tak/belum langsai

kita tentu termenung mengenangkan nasib badan.
korang apa nak kata?

jom.............


sy pulak part nie le.....:(:(
sabe je le....:)
 

little_lily

Legendary Member
Joined
Jun 23, 2008
Messages
14,859
Reaction score
101
Points
123
raser raser jugak..
tp pastu shake it off la:D
kalo dikenangkan makin bad luck
kalo positif makin gud luck :)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register