Apa punya melayu...apa pendapat korang...?

CG Sponsors




melayu jenis apa?


  • Total voters
    0

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
Credits
0
aku ada dengar cerita yg sahih diperak...

ada la sorang ahli majlis kat satu majlis daerah...
dulu dia ni ahli umno...sekarang jadi NGO...cerita terbaru nak masuk ahli dap..sebab dorg offer kemewahan.....

bagi pendapat korang...ni melayu apa la ni....
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Credits
0
Melayu mudah lupa.....
 

anasz

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,582
Reaction score
43
Points
30
Credits
0
aku ada dengar cerita yg sahih diperak...

ada la sorang ahli majlis kat satu majlis daerah...
dulu dia ni ahli umno...sekarang jadi NGO...cerita terbaru nak masuk ahli dap..sebab dorg offer kemewahan.....

bagi pendapat korang...ni melayu apa la ni....

Mana cerita sahihnya??buktinya mana?? :-? :-?
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
Credits
0
ape sal aku rasa nak marah bila baca tajuk ni ek..emm..
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
Credits
0
sumber?..aku ramai kawan politik..baik bn dan pr...
so org yg macam ni prinsip apa la dia pakai...
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
Credits
0
kenapa nih....?

melayu xleh masuk DAP ke....?

asal yerk xleh masuk....?
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
Credits
0
masuk tu boleh..tapi niat tu...baru offer projek je..dah buang prinsip...
 

adr

Fun Poster
Joined
Aug 25, 2008
Messages
545
Reaction score
1
Points
15
Credits
0
Tak akan komen selagi tak ada bukti sahih..
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
Credits
0
Tak akan komen selagi tak ada bukti sahih..
no prob.....
tapi aku nak tanya gak..skandal politik yg besau2...banyak dari sumber internet tu kira sah ke? jangan marah....cuba tanya sikit...tiap kali ada cerita depan kepala aku jadi..korang minta sumber mana...
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register