Santai Apa perasaan korang bila kena HON??

CG Sponsors




mat gen2

Active+ Member
Joined
Nov 3, 2012
Messages
3,272
Reaction score
24
Points
25
Apa perasaan korang apabila kena hon d belakang?

adakah korang rasa diri korang betol2 buat salah spt potong line ke , jalan lambat ke?

adakah korang akan terus rasa spt betul2 org bersalah apabila kena hon?

atau adakah tindakan korang akan hon balik balik pemandu tuuuu :))

yg lain sila nyatakan...

saja bosan2 bukak topik ni..santai jee,syik politik jee...hehe:)cgrock

p/s:aku td baru x sat kene hon dgn viva pompuan lak tu yg bwak...malu wei laki kene hon dgn pompuan:">
 
Sponsored Post

atak

Fun Poster
Joined
Sep 9, 2010
Messages
710
Reaction score
108
Points
23
xrasa ape2 pn.. fikir positif je... ewahh
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
xdo rasa apa...just wondering...apo salah ni
 

sonOFjawa

Active Member
Joined
Mar 2, 2008
Messages
2,334
Reaction score
18
Points
25
aku tgk review mirror, kalo awek yg hon aku rileks je, kontrol ensem........
 

yussys

Super Active Member
Joined
Mar 30, 2011
Messages
7,056
Reaction score
15
Points
65
hon dia balik pastu angkat tangan wat mcm nak mintak no telpon..
 

mns9178

Active Member
Joined
Nov 24, 2009
Messages
2,098
Reaction score
1
Points
25
aku pon cari apa salah aku sampai kena HON ni..
 

okaneman

Active Member
Joined
Apr 20, 2011
Messages
2,446
Reaction score
0
Points
20
xde apa2 cuma tgk pehal org tu hon.. kalo salah kan ada "the power of hand" :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register