BTC USD 49,645.9 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Apa pendapat anda.....terutama kaum pompuan....

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
dalam zaman modern ni...adakah anda perasan anak dara sekarang lebih suka cari lelaki yg telah berkahwin..contoh..artis kita..adakan kerana lelaki yg telah berumahtangga lebih mantap dan boleh menjamin..masa dpn berbanding dgn lelaki bujang..atau sekadar nak menggatal..
Beri pendapat anda...
 
Sponsored Post

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
meh kita kongsi...pendapat anda..
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
dalam zaman modern ni...adakah anda perasan anak dara sekarang lebih suka cari lelaki yg telah berkahwin..contoh..artis kita..adakan kerana lelaki yg telah berumahtangga lebih mantap dan boleh menjamin..masa dpn berbanding dgn lelaki bujang..atau sekadar nak menggatal..
Beri pendapat anda...


bro, x tau ler mcm mana nak komen...pasal x pernah fall in love dgn laki org...:D:D
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
saje nak cari jalan mudah coz kebanyakan lelaki yg dah kawen ni kedudukan kewagan dah kukuh..
dah ada segala2nya, rumah, kete..
lagi satu lelaki yg dah berumur/dah kawen ni agaknya la pandai jaga hati pompuan..
lelaki bujang ni baru nak bertapak..nak memulakan kehidupan..
dan orang bujang ni panas baran sikit kot..
entah la...
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
saje nak cari jalan mudah coz kebanyakan lelaki yg dah kawen ni kedudukan kewagan dah kukuh..
dah ada segala2nya, rumah, kete..
lagi satu lelaki yg dah berumur/dah kawen ni agaknya la pandai jaga hati pompuan..
lelaki bujang ni baru nak bertapak..nak memulakan kehidupan..
dan orang bujang ni panas baran sikit kot..
entah la...

ya ke...ada yg dah kawen pun panas baran jugak..contoh sy..hehehe
 

alia_angel

Super Active Member
Joined
Oct 25, 2008
Messages
5,254
Reaction score
29
Points
70
dalam zaman modern ni...adakah anda perasan anak dara sekarang lebih suka cari lelaki yg telah berkahwin..contoh..artis kita..adakan kerana lelaki yg telah berumahtangga lebih mantap dan boleh menjamin..masa dpn berbanding dgn lelaki bujang..atau sekadar nak menggatal..
Beri pendapat anda...

isu mcm nie susah nak cakap...mungkin yg dah bekhwn lebih pandai bermain dgn kata2 kot...bahasa yg lembut or romantik...:-?
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
tak nak try ler, sbb x leh imagine kalau hubby kite pun wat cam tuh gak...kang masuk kat CNN pulak...:eek::eek::eek:

wah..Lynn...kira in international news lah eh...hehehe...
 

alia_angel

Super Active Member
Joined
Oct 25, 2008
Messages
5,254
Reaction score
29
Points
70
saje nak cari jalan mudah coz kebanyakan lelaki yg dah kawen ni kedudukan kewagan dah kukuh..
dah ada segala2nya, rumah, kete..
lagi satu lelaki yg dah berumur/dah kawen ni agaknya la pandai jaga hati pompuan..
lelaki bujang ni baru nak bertapak..nak memulakan kehidupan..
dan orang bujang ni panas baran sikit kot..
entah la...

sye setuju:)cgrock
ini salah satu faktor juge....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register