Apa kesalahan PAS di Kelantan?

CG Sponsors




glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
Geng - geng Umno ni beriya - ria tak suka kat PAS, sebok tembak yang bukan - bukan.. em cube bagitau apa kesalahan yang PAS dah buat kat negeri yg dah ditakluk sekian lama iaitu kelantan? PAS dah rosakkan org kelantan ke? hasil bumi kelantan dikronikan ke? org melayu kelantan diketepikan ke? atau tanah rakyat kelantan digadaikan ke? jom bincang.... kita cari salah kepimpinan PAS Kelantan......
 
Sponsored Post

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Entah ler, aku pun nak tau gak.. :-w
 

daeng

Active Member
Joined
Mar 26, 2007
Messages
1,188
Reaction score
0
Points
20
Kalau nak tau ... surf blog kickdefella:)
 

fareast262

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2007
Messages
4,010
Reaction score
7
Points
25
erm...
ok jugak thread nih..
nak tau jugak...takkan asyik kiter nampak baik jerk PAS kelantan nih...
kiter dah bongkar UMNO...now kiter bongkar PAS....pasnih dap ngn pkr plak...
ke dah bongkar dah sebenarnyer nih...hehe
 

faizal_bulat

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 29, 2008
Messages
3,920
Reaction score
164
Points
33
pas kelantan byk pegang jawatan pusat kot.. tp apa kaitan ngan UMNO? hihihi
 

junior27

Active Member
Joined
Nov 1, 2008
Messages
2,030
Reaction score
1
Points
25
kawe nak tahu jugak... :D apa yang salah dan silapnya...
 

wan2trifor5

Active Member
Joined
Nov 4, 2009
Messages
1,381
Reaction score
42
Points
30
patutnya kapok tu kena kepala dia, baru aman kelantan
 
Sponsored Post
Top
Log in Register