BTC USD 41,977.6 Gold USD 1,774.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Apa kenangan anda zaman menjadi budak-budak?

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
42,153
Reaction score
1,398
Points
201
terlalu byk... suma yg mengembirakan....
 
Sponsored Post

takumie

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2010
Messages
7,630
Reaction score
24
Points
65
Throwback ni..huhuhu..
Dgr lagu exist..oh ibu..pastu sedih sorang2..haha
 

tokmudin

Legendary Member
Joined
Aug 18, 2010
Messages
11,757
Reaction score
367
Points
131
dulu masa kecik , tak sabar nak jadi dewasa..bila dah dewasa, terasa nak jadik kecik balik..
 

Beruh Sabuk

Fun Poster
Joined
Dec 12, 2009
Messages
454
Reaction score
0
Points
10
hari jumaat tlg bpak aku jual akhbar utusan dgn berita.metro sinar xwujud lg.habis 150kpg.dpt upah 5 rggt.beli 'ETOK' pusing pasar mggu.xbeli ape2 pon.klu beli pon betta fish.drjh 2-6.
 

Hattomist

Freshie
Joined
Jun 12, 2013
Messages
45
Reaction score
0
Points
6
asal dekat kg je, bila naik kereta mesti kira rumah kaya sepanjang jalan
ak duk sebelah kiri, kakak aku duk sebelah kanan
kalau kira banyak rasa bangga sebab menang -.-'

tapi adik2 ak tak teruskan tradisi ne
 

Encik Sponge

Active+ Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
4,937
Reaction score
715
Points
81
28. Ingat kalau tertelan biji, pokok akan tumbuh dalam perut.

Biji kekabu dari bantal masuk dlm telinga, takut pokok kekabu tumbuh lam telinga... Jenoh aku bayang cana pokok tu tumbuh... Menegak ke atas? Ke tepi? Susahnya kalau tumbuh ke tepi mcm mana nak pusing kepala...
 

mytrade

Super Active Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
7,159
Reaction score
258
Points
91
lawan dgn abang sapa paling lama berani letak tangan atas cover lampu gasolin yg baru pasang....degil tk nak dgr cakap mak, 'jgn main nanti terbalik'...:D

sekali lampu gasolain terbalik atas peha....berparut sdampai skrg..

bila lampu gasolin malap, berebut nak pam....macam ajaib tgk lampu gasolin tu....:))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register