Apa benda 710 tuh???

CG Sponsors




anasz

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,582
Reaction score
43
Points
30
710..???
Beberapa hari yang lalu, saya sedang menunggu kereta saya untuk disiapkan
di workshop berdekatan, ade seorang gadis singgah dan bertanyakan
sebuah tujuh-ratus-sepuloh (710). Kami berpandangan sesama sendiri, dan
seorang pelanggan bertanyakan,

'Apa benda tujuh-ratus- sepuloh tu?'

Gadis itu menjawab

'Awak tahu kan, benda kecik kt tengah injin, saya da hilangkannye dan nak yang baru'.

Gadis itu menambah bahwa dia tidak berapa tahu benda itu, tapi benda itu ada di situ setiap masa.
Mekanik kami memberikan dia kertas dan pen dan meminta gadis tersebut
melakarkan bagaimana rupa benda itu. Gadis itu melukis satu bulatan dan di
tengahnya bertulis 710. Mekanik kami masih ragu-ragu. Dia kemudiannya
membawa gadis tersebut ke kereta lain yang 'hood'nya memang terbuka keatas,
dan terpampang lah bahagian injin kereta itu yang masih belum siap
diservis. Dia bertanyakan pada gadis itu

'benda 710 tu ade kat kereta ni ker?'.

Gadis itu menuding dan berkata,

'mestilah ader, tur haa bendanyer....'




Sila tgk gambar ¡¬




























:)):)):)):))
 
Sponsored Post

rockstar

Active+ Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
4,814
Reaction score
33
Points
30
pergh...mangkak punye awek...tp lawak giler....:eek::eek::eek::eek:...btol ke?....
 
Last edited:

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Terencat akal ker minah tu???
 

anasz

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,582
Reaction score
43
Points
30
Hehehe.rekaan semata2 kut.tak tau la kalu betul.member aku yg forward kan.
 

faried_u17

Active+ Member
Joined
Sep 3, 2007
Messages
2,633
Reaction score
2
Points
30
sengal sangat dah kalau sampai tahap nih :))
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
...oOOoo!..tu kalO ,NNgOk mcm tu MManG la 710..cube trbaLEK KAN ...JADI 'OIL '!
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
92
Points
120
710..???
Beberapa hari yang lalu, saya sedang menunggu kereta saya untuk disiapkan
di workshop berdekatan, ade seorang gadis singgah dan bertanyakan
sebuah tujuh-ratus-sepuloh (710). Kami berpandangan sesama sendiri, dan
seorang pelanggan bertanyakan,

'Apa benda tujuh-ratus- sepuloh tu?'

Gadis itu menjawab

'Awak tahu kan, benda kecik kt tengah injin, saya da hilangkannye dan nak yang baru'.

Gadis itu menambah bahwa dia tidak berapa tahu benda itu, tapi benda itu ada di situ setiap masa.
Mekanik kami memberikan dia kertas dan pen dan meminta gadis tersebut
melakarkan bagaimana rupa benda itu. Gadis itu melukis satu bulatan dan di
tengahnya bertulis 710. Mekanik kami masih ragu-ragu. Dia kemudiannya
membawa gadis tersebut ke kereta lain yang 'hood'nya memang terbuka keatas,
dan terpampang lah bahagian injin kereta itu yang masih belum siap
diservis. Dia bertanyakan pada gadis itu

'benda 710 tu ade kat kereta ni ker?'.

Gadis itu menuding dan berkata,

'mestilah ader, tur haa bendanyer....'




Sila tgk gambar ¡¬




























:)):)):)):))
hahhahaha... lahabau...
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
tk taw nak kata ape...rasa nak marah tapi nak ketawa...:))
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
apala lembap sangat aku nk paham ddaaaaaaaaaaaa...:))
 

noOb

Active+ Member
Joined
Aug 14, 2007
Messages
3,016
Reaction score
15
Points
25
hahahah..
sumpah lawak bebenar minah ni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register