BTC USD 35,552.6 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Apa adegan dlm drama & filem melayu yang korang benci dan tak masuk akal??

dino

Super Active Member
Joined
May 9, 2007
Messages
7,610
Reaction score
0
Points
60
Aku paling malu kalau adegan org melayu yg balik umah mlm2 buta,pas tu wek,wek,wek...mabuk...muntah......agak2 lah kalau yer pun........ :(scam
 
Sponsored Post

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
kalau bergaduh mesti pakai koboi..silat kemana apa kemana:mad:
 

goldtrader

Super Active Member
Joined
Dec 24, 2005
Messages
6,930
Reaction score
49
Points
70
adegan drama yang penuh dengan hipokrasi yang tak mencirikan masyarakat melayu ....

ehehehhehehe bela melayu berdegar degar ... dlm siaran TV sendiri pun dah nak hilang ciri kemelayuan ... kalau ciri keislaman tu toksah cakap laa ,jauh sekali
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,801
Reaction score
451
Points
91
adegan tak masuk akal
"saya ada perkara penting nak bagitahu awak. sebenarnya saya.
ada call masuk.cakap sory,jawab call dulu. lepas tu perkara yg bagitahu tadi tu pun berlalu begitu sahaja
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
38,392
Reaction score
2,826
Points
206
dok sembang takeover syarikat holding bilion2 tapi belek ringfile abba sampai kesudah. haha
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
32,766
Reaction score
1,849
Points
201
drama melayu scrip writer lvl sampah.. jenis 1 bulan da siap script... darma jam 7 tv3 aku duk tgk jalan cerita asyik sama... padahak tajuk x sama... asyik adegan isteri ilang ingat la.. perempuan ke3 syok la ... drama membina x ada ke ??? zaman aku kecik dulu2 tv2 jam 8.30 x silap.. berkualiti betul drama... org susah jadi maid.. pandai masak.. berusaha masak smapai berjaya.. buat la drama yg memberi menfaat .. ni semua lvl script tahap sampah
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,167
Reaction score
281
Points
51
tak minat cite drama melayu ,minat tengok drama cina Justice Pao (包青天) .
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register