Anwar tak mampu tadbir negara di saat krisis, kata Dr M

CG Sponsors




aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
3,356
Reaction score
165
Points
48
anwar macam cool je walaupun orang duk mengata dia macam2.

macam dia takda masa nak pikir pasal pandangan orang2 yang tak guna, baik dia fokus pada misi dia je.
 
Sponsored Post

aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
3,356
Reaction score
165
Points
48
cyborg tua sembang macam setan, pm2 yang dia pilih sebelum ni pun semua tak boleh pakai, kalu cyborg tua takda kat muka bumi ni, malaysia sepatutnya jauh lebih maju.
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,456
Reaction score
1,882
Points
201
Sampai skrang pun polis tak tangkap bang non..da mcm2 bangnon buat kekacauan musim covid ni
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,978
Reaction score
1,674
Points
101
TK95 mengata kat diri dia tu....takkan tak paham lagi....?..kihkihkihkhihkihkhikhikhih..:D..

kamon lobai...'read between the lines'........kihkihkihkhihkihkihkih.. 😂 ..
kamon lobai DAP stop talking nonsense.
walk the talk.hahahaha
926e906aa4a4fe91af104c271f2defb4.jpg
 

Mad_Hatter

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
8,668
Reaction score
1,399
Points
151
kamon lobai DAP stop talking nonsense.
walk the talk.hahahaha
View attachment 312412
Dulu-dulu dia duk puji Tun ilmu mantik power bagai.
Sekarang nak sebut nama pun benci. Sebut TK95 je :ROFLMAO:

Dulu atuk team kita, kita kena puji kaw-kaw.
sekarang atuk team orang, kita kutuk kaw-kaw :sneaky:
:LOL:

mantik.png
 
Last edited:

Megat Al Fateh

Fun Poster
Joined
May 6, 2019
Messages
972
Reaction score
441
Points
41
Klo betul tun tahu..
Patutnya tun tak perlu bersama anwar pada pru-14..

Biar je lah najib perintah..
Apa la sangat kleptokrasi najib vs anwar ?
aku rasa dulu sbb rakyat mmg meluat dgn bn najib .. bisa propaganda ph, tp bila dapat pun disesiakan jugak rakyat ni.. tun mungkin nak masuk balik dlm arena politik .. riding the wave gak ler .. dia manipulate the heated situation .. heroic entrance

tp dia nak clearkan najib dulu sbb dia tengah berkuasa, dan bang non kemudian.. dgn d4p dan bang mat.. 1 bullet.. 3 kills.. game of throne, ultimate edition

spt mana yg kita tengok arini, byk yg dah jadi.. all is according to the master plan .. more plot twist to be revealed in the future..

politic is all about perception ;)

p/s - sekadar pendapat peribadi
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
11,764
Reaction score
2,470
Points
201
aku rasa dulu sbb rakyat mmg meluat dgn bn najib .. bisa propaganda ph, tp bila dapat pun disesiakan jugak rakyat ni.. tun mungkin nak masuk balik dlm arena politik .. riding the wave gak ler .. dia manipulate the heated situation .. heroic entrance

tp dia nak clearkan najib dulu sbb dia tengah berkuasa, dan bang non kemudian.. dgn d4p dan bang mat.. 1 bullet.. 3 kills.. game of throne, ultimate edition

spt mana yg kita tengok arini, byk yg dah jadi.. all is according to the master plan .. more plot twist to be revealed in the future..

politic is all about perception ;)

p/s - sekadar pendapat peribadi
Totally sampah..
Tengok apa yang tun buat kt malaysia ?

Sangat rugi untuk sia² kan masa umur tuanya..

Sepatutnya biarkan najib perintah atau team dgn anwar dan up kan jwtn pm kpd anwar..

Apa yang tun nak buktikan ?

Kosong..
 

zackpenang

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2010
Messages
256
Reaction score
124
Points
23
Totally sampah..
Tengok apa yang tun buat kt malaysia ?

Sangat rugi untuk sia² kan masa umur tuanya..

Sepatutnya biarkan najib perintah atau team dgn anwar dan up kan jwtn pm kpd anwar..

Apa yang tun nak buktikan ?

Kosong..
Tun nak buktikan bahaya DAP berada di belakang tabir sesuatu kerajaan... sekarang ramai dah sedar jika DAP diberi kuasa apa jadi....
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,978
Reaction score
1,674
Points
101
Tun buktikan menteri kewangan lobai DAP
- tak mampu hapuskan PTPTN
- tak mampu beri pendidikan percuma
- tak mampu turunkan harga minyak
- tak mampu hapuskan tol, pegi rasmi tol baru lagi ada
- tak mampu penuhkan 1 troli dgn RM50

semua everything also kenot.
kenot kenot kenot. kejayaan paling besar PH adalah
tukar kasut sekolah dari putih jadi hitam.

sekian terima kasih :)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register