BTC USD 61,031.7 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anwar sebagai PM ke-9

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,260
Reaction score
2,882
Points
201
abg masa xpm nyawa2 ikan xnpk sgt "carik" nya
bila dh kempunan, baru npk kecewa sgt non ph xdpt naik :ROFLMAO:

Calculator dia mcm ni
1. Atuk: 1 tahun 10 bulan ( 22 bulan)
2. Abah : 1 tahun 4 bulan (16 bulan)
3. Paklong = 1 tahun 9 bulan ( 21 bulan)
4. Bangnon = pm tepi selamanya 😂
 
Sponsored Post

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,260
Reaction score
2,882
Points
201
Pas Perak jangka Anwar tanding kawasan bukan Melayu

BAGAN SERAI: Pas Perak menjangkakan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dipelawa bertanding di negeri ini dalam Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15) akan bertanding di kawasan majoriti bukan Melayu.

Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria berkata, beliau yakin Anwar tidak berani untuk bertanding di kawasan majoriti Melayu di negeri ini.
[/b]
“Jangkaannya begitu (Anwar bertanding di kawasan bukan Melayu), sudah pasti beliau tidak berani untuk bertanding di tempat pengundi yang majoriti Melayu.

“Kalau bertanding di tempat majoriti pengundi Melayu, awal-awal lagi Anwar akan kalah.[/b]

“Jika pengundi di tempat yang Anwar hendak bertanding di Perak hendak rasa macam mana pengundi di Port Dickson yang ibarat ‘tanam selepas itu tinggal’, maka silakan lah,” katanya.

Beliau ditemui pemberita selepas menyampaikan sumbangan 300 nanas di kepada petugas barisan hadapan di Pusat Pemberian Vaksin (PPV) di Kerian dekat sini hari ini.

Menurut Razman, Pas Perak tidak tergugat jika Anwar bertanding di Perak.

Beliau berkata, siapa sahaja boleh datang ke negeri ini untuk bertanding dalam pilihan raya kerana negara mengamalkan demokrasi.

“Tiada apa yang menghalang jika beliau (Anwar) nak datang bertanding di negeri ini.

“Lim Kit Siang (Penasihat DAP) pun pernah bertanding di Perak, jadi amat dialu-alukan jika Anwar hendak bertanding di negeri ini,” katanya.

Razman percaya rakyat menolak PKR Pakatan Harapan (PH) selepas 22 bulan parti itu menjadi kerajaan.

Menurutnya, ini kerana ketika PH menjadi kerajaan, berlaku ketidakstabilan politik.

“PH sentiasa bergolak. Semasa jadi kerajaan negeri pun bergolak hingga ada yang hendak jatuhkan menteri besar,” katanya.

Sebelum ini, PKR Perak mendedahkan parti itu telah mempelawa Anwar untuk bertanding di kerusi Parlimen di negeri ini dalam PRU-15.Pas Perak jangka Anwar tanding kawasan bukan Melayu”Kalau bertanding di tempat majoriti pengundi Melayu, awal-awal lagi Anwar akan kalah.

Pengerusinya, Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak berkata, tawaran itu dibuat dalam Mesyuarat Majlis Pimpinan PKR negeri baru-baru ini, sebagai langkah untuk mengukuhkan parti itu menawan negeri ini.

Menurutnya, kehadiran nama besar seperti Anwar di negeri ini memudahkan PKR untuk menawan Perak.- UTUSAN
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,005
Reaction score
2,745
Points
201
Pas Perak jangka Anwar tanding kawasan bukan Melayu

BAGAN SERAI: Pas Perak menjangkakan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dipelawa bertanding di negeri ini dalam Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15) akan bertanding di kawasan majoriti bukan Melayu.

Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria berkata, beliau yakin Anwar tidak berani untuk bertanding di kawasan majoriti Melayu di negeri ini.
[/b]
“Jangkaannya begitu (Anwar bertanding di kawasan bukan Melayu), sudah pasti beliau tidak berani untuk bertanding di tempat pengundi yang majoriti Melayu.

“Kalau bertanding di tempat majoriti pengundi Melayu, awal-awal lagi Anwar akan kalah.[/b]

“Jika pengundi di tempat yang Anwar hendak bertanding di Perak hendak rasa macam mana pengundi di Port Dickson yang ibarat ‘tanam selepas itu tinggal’, maka silakan lah,” katanya.

Beliau ditemui pemberita selepas menyampaikan sumbangan 300 nanas di kepada petugas barisan hadapan di Pusat Pemberian Vaksin (PPV) di Kerian dekat sini hari ini.

Menurut Razman, Pas Perak tidak tergugat jika Anwar bertanding di Perak.

Beliau berkata, siapa sahaja boleh datang ke negeri ini untuk bertanding dalam pilihan raya kerana negara mengamalkan demokrasi.

“Tiada apa yang menghalang jika beliau (Anwar) nak datang bertanding di negeri ini.

“Lim Kit Siang (Penasihat DAP) pun pernah bertanding di Perak, jadi amat dialu-alukan jika Anwar hendak bertanding di negeri ini,” katanya.

Razman percaya rakyat menolak PKR Pakatan Harapan (PH) selepas 22 bulan parti itu menjadi kerajaan.

Menurutnya, ini kerana ketika PH menjadi kerajaan, berlaku ketidakstabilan politik.

“PH sentiasa bergolak. Semasa jadi kerajaan negeri pun bergolak hingga ada yang hendak jatuhkan menteri besar,” katanya.

Sebelum ini, PKR Perak mendedahkan parti itu telah mempelawa Anwar untuk bertanding di kerusi Parlimen di negeri ini dalam PRU-15.Pas Perak jangka Anwar tanding kawasan bukan Melayu”Kalau bertanding di tempat majoriti pengundi Melayu, awal-awal lagi Anwar akan kalah.

Pengerusinya, Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak berkata, tawaran itu dibuat dalam Mesyuarat Majlis Pimpinan PKR negeri baru-baru ini, sebagai langkah untuk mengukuhkan parti itu menawan negeri ini.

Menurutnya, kehadiran nama besar seperti Anwar di negeri ini memudahkan PKR untuk menawan Perak.- UTUSAN
Aye riso kome yang hilang deposit terus.
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,260
Reaction score
2,882
Points
201
Anwar digesa mohon maaf

October 1, 2021

Dr Kamarul Zaman Yusoff
Oleh KAIROL ZULHAIDI

KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Dato’ Seri Anwar Ibrahim digesa agar memohon maaf kepada kerajaan dan mengemukakan bukti bagi membuat penjelasan lebih lanjut berhubung dakwaan yang dibuat beliau bahawa kerajaan telah membelanjakan lebih RM2 bilion untuk projek buku Rancangan Malaysia ke-12 (RMK12).

Penganalisis Politik, Dr Kamarul Zaman Yusoff berkata, Anwar perlu mengemukakan bukti yang kukuh serta membuat permohonan maaf kepada kerajaan kerana perkara ini telah dinafikan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Dato’ Seri Mustapa Mohamed pada Selasa lepas.


Menurutnya, Anwar sebagai Ketua Pembangkang seharusnya perlu mempunyai bukti yang kuat dan tidak sewajarnya dengan mudah membuat tuduhan sebegitu kerana ia merupakan tuduhan serius membabitkan sejumlah wang dengan jumlah besar yang didakwa telah dibazirkan kerajaan.

Tambah Kamarul Zaman, hal ini tidak selari dengan Perjanjian Keyakinan dan Pembekalan (CSA) yang ditandatangani oleh beliau dengan kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Dato’ Seri Ismail Sabri Yaakob untuk bekerjasama bagi menangani masalah negara yang lebih besar yang memerlukan kerajaan dan pembangkang mengetepikan perbezaan untuk menguruskan negara.


“Anwar sudahpun mempunyai laluan dalam Jawatankuasa Perunding, justeru sepatutnya sekiranya beliau mempunyai apa-apa kekeliruan dan keraguan hendaklah dibangkitkan melalui saluran yang betul kerana ia boleh mempengaruhi masyarakat.

“Beliau tidak seharusnya berselindung di sebalik imuniti yang dimiliki oleh seorang Ahli Parlimen. Sekiranya beliau berani (kerana benar), maka kemukalah bukti dan ulang kembali dakwaan tersebut di luar Parlimen, barulah boleh dikatakan bertanggungjawab,” ujarnya kepada HarakahDaily.

Sementara itu Felo Kanan Majlis Profesor Negara, Prof Madya Dr Jeniri Amir berkata, kenyataan Anwar bahawa kerajaan telah membelanjakan lebih RM2 bilion untuk projek buku RMK12 adalah tidak tepat dan Anwar harus menjelaskan dari sumber mana beliau mendapat angka tersebut.

“Beliau sendiri berada dalam Dewan Rakyat dan bukannya di kedai kopi ataupun di kampung. Justeru, Anwar perlu menjelaskan perkara itu dengan lebih lanjut tentang dakwaan itu dan menjelaskannya kerana angka RM2 billion yang didakwa beliau itu boleh menimbulkan masalah kepada rakyat sekiranya tidak dijelaskan betul-betul kerana angka itu terlalu besar,” ujarnya.


Dr Jeneri Amir
Di samping itu, Anwar perlu menarik semula kenyataan itu kalau ia tidak betul dan beliau perlu menyatakan angka yang betul setelah membuat semakan dan sebagainya kerana ia wajar dilakukan, kerana setiap perkara yang diucapkan di Dewan Rakyat mempunyai signifikasi dan implikasi yang besar kepada tanggapan rakyat.

“Sehubungan itu, bagi mengelakkan kekeliruan, saya menyarankan agar kedua-dua pihak iaitu Anwar dan kerajaan agar segera membuat penjelasan yang munasabah berdasarkan angka dan fakta yang sebenarnya bagi menyatakan perkara yang benar kerana dakwaan Anwar itu boleh menjejaskan imej kerajaan,” ujar beliau.

Katanya lagi, dari segi logiknya, kenyataan yang ditimbulkan oleh Anwar di Parlimen itu menimbulkan persoalan dari awal lagi, justeru selepas Mustapa tampil membuat penjelasan, maka ternyata keraguan itu adalah tidak tepat dan bukan RM2 billion yang dibelanjakan untuk projek buku RMK12 berkenaan.

Terdahulu, Mustapa pada Selasa lepas berkata, perancangan pembangunan negara untuk lima tahun bagi projek buku RMK12 berkenaan disediakan oleh pegawai UPE, JPM di bawah seliaannya, hanya melibatkan kos yang amat kecil untuk sesi libat urus, cetakan dan perunding media, dan tidak pernah membelanjakan sehingga mencecah RM2 bilion, sekali gus menafkan dakwaan Anwar tersebut.

Mustapa sehubungan itu juga memohon agar Anwar dapat memperbetulkan kenyataan tersebut bagi mengelakkan persepsi negatif terhadap pegawai UPE, JPM dan kerajaan. – HARAKAHDAILY 10/1/2021
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
34,289
Reaction score
2,279
Points
201
Anwar digesa mohon maaf

October 1, 2021

Dr Kamarul Zaman Yusoff
Oleh KAIROL ZULHAIDI

KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Dato’ Seri Anwar Ibrahim digesa agar memohon maaf kepada kerajaan dan mengemukakan bukti bagi membuat penjelasan lebih lanjut berhubung dakwaan yang dibuat beliau bahawa kerajaan telah membelanjakan lebih RM2 bilion untuk projek buku Rancangan Malaysia ke-12 (RMK12).

Penganalisis Politik, Dr Kamarul Zaman Yusoff berkata, Anwar perlu mengemukakan bukti yang kukuh serta membuat permohonan maaf kepada kerajaan kerana perkara ini telah dinafikan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Dato’ Seri Mustapa Mohamed pada Selasa lepas.


Menurutnya, Anwar sebagai Ketua Pembangkang seharusnya perlu mempunyai bukti yang kuat dan tidak sewajarnya dengan mudah membuat tuduhan sebegitu kerana ia merupakan tuduhan serius membabitkan sejumlah wang dengan jumlah besar yang didakwa telah dibazirkan kerajaan.

Tambah Kamarul Zaman, hal ini tidak selari dengan Perjanjian Keyakinan dan Pembekalan (CSA) yang ditandatangani oleh beliau dengan kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Dato’ Seri Ismail Sabri Yaakob untuk bekerjasama bagi menangani masalah negara yang lebih besar yang memerlukan kerajaan dan pembangkang mengetepikan perbezaan untuk menguruskan negara.


“Anwar sudahpun mempunyai laluan dalam Jawatankuasa Perunding, justeru sepatutnya sekiranya beliau mempunyai apa-apa kekeliruan dan keraguan hendaklah dibangkitkan melalui saluran yang betul kerana ia boleh mempengaruhi masyarakat.

“Beliau tidak seharusnya berselindung di sebalik imuniti yang dimiliki oleh seorang Ahli Parlimen. Sekiranya beliau berani (kerana benar), maka kemukalah bukti dan ulang kembali dakwaan tersebut di luar Parlimen, barulah boleh dikatakan bertanggungjawab,” ujarnya kepada HarakahDaily.

Sementara itu Felo Kanan Majlis Profesor Negara, Prof Madya Dr Jeniri Amir berkata, kenyataan Anwar bahawa kerajaan telah membelanjakan lebih RM2 bilion untuk projek buku RMK12 adalah tidak tepat dan Anwar harus menjelaskan dari sumber mana beliau mendapat angka tersebut.

“Beliau sendiri berada dalam Dewan Rakyat dan bukannya di kedai kopi ataupun di kampung. Justeru, Anwar perlu menjelaskan perkara itu dengan lebih lanjut tentang dakwaan itu dan menjelaskannya kerana angka RM2 billion yang didakwa beliau itu boleh menimbulkan masalah kepada rakyat sekiranya tidak dijelaskan betul-betul kerana angka itu terlalu besar,” ujarnya.


Dr Jeneri Amir
Di samping itu, Anwar perlu menarik semula kenyataan itu kalau ia tidak betul dan beliau perlu menyatakan angka yang betul setelah membuat semakan dan sebagainya kerana ia wajar dilakukan, kerana setiap perkara yang diucapkan di Dewan Rakyat mempunyai signifikasi dan implikasi yang besar kepada tanggapan rakyat.

“Sehubungan itu, bagi mengelakkan kekeliruan, saya menyarankan agar kedua-dua pihak iaitu Anwar dan kerajaan agar segera membuat penjelasan yang munasabah berdasarkan angka dan fakta yang sebenarnya bagi menyatakan perkara yang benar kerana dakwaan Anwar itu boleh menjejaskan imej kerajaan,” ujar beliau.

Katanya lagi, dari segi logiknya, kenyataan yang ditimbulkan oleh Anwar di Parlimen itu menimbulkan persoalan dari awal lagi, justeru selepas Mustapa tampil membuat penjelasan, maka ternyata keraguan itu adalah tidak tepat dan bukan RM2 billion yang dibelanjakan untuk projek buku RMK12 berkenaan.

Terdahulu, Mustapa pada Selasa lepas berkata, perancangan pembangunan negara untuk lima tahun bagi projek buku RMK12 berkenaan disediakan oleh pegawai UPE, JPM di bawah seliaannya, hanya melibatkan kos yang amat kecil untuk sesi libat urus, cetakan dan perunding media, dan tidak pernah membelanjakan sehingga mencecah RM2 bilion, sekali gus menafkan dakwaan Anwar tersebut.

Mustapa sehubungan itu juga memohon agar Anwar dapat memperbetulkan kenyataan tersebut bagi mengelakkan persepsi negatif terhadap pegawai UPE, JPM dan kerajaan. – HARAKAHDAILY 10/1/2021

Dia ckp kt kerajaan. Kerajaan jawap je n kasi bukti dakwaan.. dia bukan tuduh personal
 

SMI6

Active+ Member
Joined
Jan 3, 2016
Messages
3,294
Reaction score
756
Points
86
Anwar digesa mohon maaf

October 1, 2021

Dr Kamarul Zaman Yusoff
Oleh KAIROL ZULHAIDI

KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Dato’ Seri Anwar Ibrahim digesa agar memohon maaf kepada kerajaan dan mengemukakan bukti bagi membuat penjelasan lebih lanjut berhubung dakwaan yang dibuat beliau bahawa kerajaan telah membelanjakan lebih RM2 bilion untuk projek buku Rancangan Malaysia ke-12 (RMK12).

Penganalisis Politik, Dr Kamarul Zaman Yusoff berkata, Anwar perlu mengemukakan bukti yang kukuh serta membuat permohonan maaf kepada kerajaan kerana perkara ini telah dinafikan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Dato’ Seri Mustapa Mohamed pada Selasa lepas.


Menurutnya, Anwar sebagai Ketua Pembangkang seharusnya perlu mempunyai bukti yang kuat dan tidak sewajarnya dengan mudah membuat tuduhan sebegitu kerana ia merupakan tuduhan serius membabitkan sejumlah wang dengan jumlah besar yang didakwa telah dibazirkan kerajaan.

Tambah Kamarul Zaman, hal ini tidak selari dengan Perjanjian Keyakinan dan Pembekalan (CSA) yang ditandatangani oleh beliau dengan kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Dato’ Seri Ismail Sabri Yaakob untuk bekerjasama bagi menangani masalah negara yang lebih besar yang memerlukan kerajaan dan pembangkang mengetepikan perbezaan untuk menguruskan negara.


“Anwar sudahpun mempunyai laluan dalam Jawatankuasa Perunding, justeru sepatutnya sekiranya beliau mempunyai apa-apa kekeliruan dan keraguan hendaklah dibangkitkan melalui saluran yang betul kerana ia boleh mempengaruhi masyarakat.

“Beliau tidak seharusnya berselindung di sebalik imuniti yang dimiliki oleh seorang Ahli Parlimen. Sekiranya beliau berani (kerana benar), maka kemukalah bukti dan ulang kembali dakwaan tersebut di luar Parlimen, barulah boleh dikatakan bertanggungjawab,” ujarnya kepada HarakahDaily.

Sementara itu Felo Kanan Majlis Profesor Negara, Prof Madya Dr Jeniri Amir berkata, kenyataan Anwar bahawa kerajaan telah membelanjakan lebih RM2 bilion untuk projek buku RMK12 adalah tidak tepat dan Anwar harus menjelaskan dari sumber mana beliau mendapat angka tersebut.

“Beliau sendiri berada dalam Dewan Rakyat dan bukannya di kedai kopi ataupun di kampung. Justeru, Anwar perlu menjelaskan perkara itu dengan lebih lanjut tentang dakwaan itu dan menjelaskannya kerana angka RM2 billion yang didakwa beliau itu boleh menimbulkan masalah kepada rakyat sekiranya tidak dijelaskan betul-betul kerana angka itu terlalu besar,” ujarnya.


Dr Jeneri Amir
Di samping itu, Anwar perlu menarik semula kenyataan itu kalau ia tidak betul dan beliau perlu menyatakan angka yang betul setelah membuat semakan dan sebagainya kerana ia wajar dilakukan, kerana setiap perkara yang diucapkan di Dewan Rakyat mempunyai signifikasi dan implikasi yang besar kepada tanggapan rakyat.

“Sehubungan itu, bagi mengelakkan kekeliruan, saya menyarankan agar kedua-dua pihak iaitu Anwar dan kerajaan agar segera membuat penjelasan yang munasabah berdasarkan angka dan fakta yang sebenarnya bagi menyatakan perkara yang benar kerana dakwaan Anwar itu boleh menjejaskan imej kerajaan,” ujar beliau.

Katanya lagi, dari segi logiknya, kenyataan yang ditimbulkan oleh Anwar di Parlimen itu menimbulkan persoalan dari awal lagi, justeru selepas Mustapa tampil membuat penjelasan, maka ternyata keraguan itu adalah tidak tepat dan bukan RM2 billion yang dibelanjakan untuk projek buku RMK12 berkenaan.

Terdahulu, Mustapa pada Selasa lepas berkata, perancangan pembangunan negara untuk lima tahun bagi projek buku RMK12 berkenaan disediakan oleh pegawai UPE, JPM di bawah seliaannya, hanya melibatkan kos yang amat kecil untuk sesi libat urus, cetakan dan perunding media, dan tidak pernah membelanjakan sehingga mencecah RM2 bilion, sekali gus menafkan dakwaan Anwar tersebut.

Mustapa sehubungan itu juga memohon agar Anwar dapat memperbetulkan kenyataan tersebut bagi mengelakkan persepsi negatif terhadap pegawai UPE, JPM dan kerajaan. – HARAKAHDAILY 10/1/2021
org PH sumber utama sarawak report je.

kitab tajul muluk Ph.

Sumber tak penting persepsi tu yg keutamaan palatao PH.
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,260
Reaction score
2,882
Points
201
Pejabat Anwar kini setara pejabat Menteri

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, petang semalam, menyerahkan surat pengesahan untuk menaik taraf status Pejabat Ketua Pembangkang setara dengan Pejabat Menteri.

Penyelaras Ketua Whip Ahli Parlimen Pakatan Harapan (PH), Anthony Loke, berkata surat itu diserahkan sendiri oleh Perdana Menteri kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum mesyuarat kedua Jawatankuasa Pemandu Memorandum Persefahaman (MoU) Transformasi dan Kestabilan Politik di Bilik Mesyuarat Parlimen.

Katanya, surat pengesahan itu melayakkan Anwar menerima kemudahan yang dinikmati oleh seorang Menteri.

"Sebelum mesyuarat bermula, Perdana Menteri menyerahkan surat pengesahan kepada Ketua Pembangkang untuk menaik taraf status Pejabat Ketua Pembangkang dengan kemudahan-kemudahan yang setara dengan Pejabat Menteri," katanya dalam hantaran Facebook, malam tadi.

Pada 13 September lalu, kerajaan Persekutuan dan PH melakar sejarah apabila memeterai MoU Transformasi dan Kestabilan Politik.

MoU terbabit merangkumi enam perkara iaitu Pemerkasaan Pelan COVID-19, Transformasi Pentadbiran dan Pembaharuan Parlimen, Kebebasan Institusi Kehakiman, Perjanjian Malaysia 1963 (MA63) dan Pembentukan Jawatankuasa Pemandu.

Sebagai balasan kepada penunaian dan pelaksanaan Transformasi yang digariskan, MoU berkenaan menyebut PH bersetuju untuk melaksanakan beberapa perkara mengikut masa material.

Antara lain, PH bakal mengambil pendirian sama ada menyokong atau berkecuali bagi undian Belanjawan 2022, termasuk undang-undang pembekalan atau kewangan berkaitan, selepas proses penggubalan itu dirundingi dan dipersetujui secara bersama pada dasarnya.

Selain itu, PH boleh menyokong atau berkecuali dalam proses meluluskan apa-apa usul kerajaan atau Rang Undang-Undang (RUU) lain, yang kegagalan meluluskannya adalah satu bentuk ketidakpercayaan atau tiada keyakinan terhadap kerajaan, selepas proses penggubalan itu dirundingi dan dipersetujui secara bersama pada dasarnya.

Sementara itu, Loke berkata mesyuarat berkenaan membincangkan perkembangan pelaksanaan agenda pembaharuan yang dipersetujui bersama.

"Ia termasuk beberapa pindaan Perlembagaan Persekutuan akan dibentangkan dalam persidangan Parlimen akan datang.

"Mesyuarat ini akan diadakan pada Isnin setiap dua minggu. Mesyuarat seperti ini membawa satu budaya politik yang baharu untuk negara kita.

"Walaupun ada perbezaan politik di antara parti, kita tetap boleh duduk bersama untuk berbincang dan mencari titik persamaan demi kepentingan negara," katanya.


 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register