BTC USD 42,855.0 Gold USD 1,759.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anwar sebagai PM ke-9

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,285
Reaction score
1,272
Points
151
gi la mkn obat dulu

teruk bebeno moronyan nih 😅
 
Sponsored Post

pinjamankereta2013

Active Member
Joined
Feb 8, 2013
Messages
2,062
Reaction score
318
Points
51
belum jd pm pun dah menunjukan gagal mcm anwar dan zahid. lagi lah x guna

PM gagal lagi teruk
Bakul makanan puaka tahan 6 bulan ker
Kurung rakyat..rakyat nak makan apa
Ramai dah kena buang kerja dah sekarang nie
Lembap #kerajaangagal
 

thehornbill

Fun Poster
Joined
Dec 31, 2020
Messages
294
Reaction score
65
Points
20
Kalau betul Abah tgh sakit...lantik je Ismail Sabri jadi PM...

Tolak tepi geng lama...Zahid, Najib, Bang Non, Kuli...lagi2 atok...

At least Ismail Sabri dari UMNO...so umno kurang sikit nafsu & alasan nk guling kerajaan...

At least sampai Malaysia 80% vaksin...lps tu PRU la...

Abah pn sejak sakit hari tu dh x bagi statement... statement pn dari PMO je...

Aku xda la sokong PN sangat , tapi ni je aku rasa terbaik utk stabilkan kerajaan sebelum PRU...
Ni biasa ayat lobai yang taknak tunjukkan jiwa sebenar.
Dah tahu kerajaan lobai nak runtuh jadi main ayat bagi nampak cantik.

Dah sampai masa dah. Bangunlah dari tidur.
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,053
Reaction score
2,372
Points
201
#kerajaangagal yg lembab
Nak minta kat parti pembangkang plak
Dah mabuk ketum ker apa

Kerajaan gagal lebab selesaikan isu kobit
Rakyat dah muak
Time nie pembangkang kena ambik peluang, ambik hati rakyat tu seni politik tu, dia kena cr dana jgk
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register