anwar pergi turki utk bantu palestin

CG Sponsors




azmi8888

Active Member
Joined
Oct 17, 2008
Messages
1,267
Reaction score
4
Points
25
Bertempat di Kampung Tanjung Kapur pada malam Selasa lalu, Anwar memulakan ucapan dengan memberitahu para hadirin bahawa beliau baru pulang dari Turki dan mendakwa berada di sana kerana diminta sedikit sebanyak membantu mencari jalan menghentikan keganasan Israel terhadap Palestin.

Sebab itu jugalah kata Anwar, beliau tidak dapat hadir penamaan calon pada sebelah pagi disebabkan kehadirannya di negara berkenaan diperlukan oleh sahabat-sahabat di Turki untuk berhubung dengan Hamas berkaitan isu tersebut.
petikan dari sumber akhbar tempatan... utusan.. :-?

ada sesiapa yg ada video ceramah dia tak? bukan ke turki tu proksi amerika jugak? :-? (kalau salah tlg betulkan)

tapi apapun bagus la... jgn terikut2 dgn pemerintahan turki dah la... yg aku tahu turki ni menolak status turki sebagai negara islam ( tlg betulkan aku kalau salah)..
 
Sponsored Post

AZAM_PENJUAL_MESRA

Fun Poster
Joined
Jun 2, 2008
Messages
520
Reaction score
2
Points
15
dengar2 citer..Abdullah Gul - President,Republic of Turkey tu mcm tak sekular sgt..harap2 dorang ni kembali ke negara islam yg sebenar..

bagus la anwar pegi sane untuk palestin.
 

qaz123

Super Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
ya...ini yg kita mahu...peace...!!!!!
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
x silap sy LAH.. kedutaan turki nih la yg bg kebenaran kt anwar menginap barang sehari dua masa dia nk kena tangkap dulu kn..

"Sehari saya dan Azizah di Istanbul menyambung perbincangan mengenai isu semasa utamanya keganasan regim Israel di Ghazza. Saya diminta mengulas isu tersebut di TV Turki disamping isu perdagangan dan hubungan antara Malaysia dan Turki."
 

razali2u

Junior Member
Joined
Mar 11, 2007
Messages
52
Reaction score
9
Points
11
peaceeee ....

Aku bangga pm vanuzellaaaa yang nyahhh dutaq nantang yahuuudddddd
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Berunding dgn Hamas.... tu lah sebab agaknya sekarang Hamas dah mula berbaik dgn Hizbullah....syabas Anwar.

psst:... (Pak Lah mana?... tidur lagi kot !)
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
haha.. anwar tu pun bukan ke .. err.. xleh ckp nanti kena ban..
 

junior27

Active Member
Joined
Nov 1, 2008
Messages
2,030
Reaction score
1
Points
25
semoga keamanan dan kedamaian buat palestin...
 

azmi8888

Active Member
Joined
Oct 17, 2008
Messages
1,267
Reaction score
4
Points
25
buat gesaan lagi kepada negara2 arab sekitar palestin ni agar campur tgn dalam isu palestin ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register