BTC USD 60,698.6 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anwar akan jumpa semua parti pembangkang

pelitaminyak

Super Active Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
5,067
Reaction score
1,478
Points
151

mari kita sayam pembangkang :ROFLMAO:

tahfiz dimasuh, suwa & uec diasuh
-karam singh walia
Ye ke............. Setahu aku Sekolah tahfiz kat negeri perak akan dibantu oleh kerajaan negeri, agak banyak juga........ Byk Betui fitnah sekarang ni
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
318,670
Reaction score
15,636
Points
2,376
Nampak Bang Non ni sesuai jadi pembangkang je la
Teruskan jadi pembangkang yang kuat untuk kerajaan sebab pembangkang sekarang dah kuat mana
 

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
23,565
Reaction score
2,916
Points
206
Nampak Bang Non ni sesuai jadi pembangkang je la
Teruskan jadi pembangkang yang kuat untuk kerajaan sebab pembangkang sekarang dah kuat mana
Die la bakal pm yang paling berjaya
Ke mana die pergi, mesti jawatan tu akan dapat kat die

Kalau geng kluster mahkamah lompat ke die pun, semua org tau die still bakal pm
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
318,670
Reaction score
15,636
Points
2,376
Die la bakal pm yang paling berjaya
Ke mana die pergi, mesti jawatan tu akan dapat kat die

Kalau geng kluster mahkamah lompat ke die pun, semua org tau die still bakal pm

Setakat ni takde lagi yang boleh lawan dia bab bakal PM
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,290
Reaction score
1,273
Points
151
Kalau PH naik pun kitar semula jugak Menterinya. LGE dan Mat Sabu kalau tak lantik jadi Menteri karang ada keluar tubuh gabungan baru.
betul
ckp mmg xleh pakai
sama mcm mader, katanya dia akan amek menteri berkalikalibur :ROFLMAO: - lge, sabu
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
318,670
Reaction score
15,636
Points
2,376
Org kata kalau kat gerai Pak Jabit...10 cawan kopi habis dengar dia sembang ....hahahaha

Sama lah cam kita sembang kat kedai kopi CG ni 🤭
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register