BTC USD 62,846.7 Gold USD 1,803.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Antara PAS, DAP, PKR!! siapa yang menerajui pakatan rakyat?

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
Aku nak tau siapa sebenarnya yang mengetuai Pakatan Rakyat sebenarnya.. kalau tengok2kan macam PKR je!! dan kalau pkr adalah parti yang menerajui PR sekarang nie.. dengan mengambil kira masalah2 yang timbul terhadap parti yang ditunjangi oleh anwar ibrahim sejak akhir2 ini.. masih layak lagi ke!!
 
Sponsored Post

sipout

Active Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
1,523
Reaction score
12
Points
25
aku vote for PAS..pasal dah lama ade kerajaan sendiri...heheehehhehe
 

cocoreX

Active Member
Joined
May 9, 2010
Messages
2,148
Reaction score
217
Points
33
vote dap.....pkr ngn pas kalah ngn majoriti dap!
 

autorm

Active+ Member
Joined
Oct 24, 2009
Messages
2,939
Reaction score
9
Points
35
Yang memberi arahan Anwar..Yang menjalankan Agenda DAP.. Yang mempertahankan isu yang timbul PAS
 

skillway

Active Member
Joined
May 28, 2008
Messages
1,692
Reaction score
214
Points
33
Aku nak tau siapa sebenarnya yang mengetuai Pakatan Rakyat sebenarnya.. kalau tengok2kan macam PKR je!! dan kalau pkr adalah parti yang menerajui PR sekarang nie.. dengan mengambil kira masalah2 yang timbul terhadap parti yang ditunjangi oleh anwar ibrahim sejak akhir2 ini.. masih layak lagi ke!!


Wau bulan teraju 3... terror tul bulan ni, bleh buat wau teraju plak 3.... hidup bulan...:D:D:D
 

Long Kai

Active Member
Joined
Dec 27, 2005
Messages
1,681
Reaction score
78
Points
30
Semestinya DAP... Cam kat Perak dulu tu.. Yang lain-lain cuma keldai je.. Hehe
 

alberq

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
11,739
Reaction score
37
Points
120
antara umno,mca,mic dan lain2 sapa yang menerajui BN?
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
aku nak PAS... aku nak kepimpinan ulama'... aku tak kesah sapa sekutu dia.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register