BTC USD 57,645.7 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anjing yang tak bergune

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
Seorang gadis pergi makan malam kerumah orang tua kekasihnya.Ini adalah makan malam pertama dengan keluarga kekasih dan dia begitu gugup.

Mereka semua duduk di sebuah meja makan dan mulai menikmati hidangan enak yang tersaji.

Beberapa saat kemudian si gadis mulai merasa kurang selesa akibat rasa gugup yang keterlaluan dan broccoli casserole yang dimakannya.

Hampir menangis rasanya ia berusaha menahan kentut. namun karena sudah tidak tahan, tak ada pilihan lain, dia putuskan untuk mengeluarkan sedikit kentut agar terasa agak lega.

Kentut itu tidak begitu nyaring, tapi semua orang di meja makan mendengar bunyi kentutnya.

Belum sempat rasa malu menyerbu si gadis, bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga yang asyik mengendus-endus di kaki si gadis, dan berkata dalam nada yang agak tinggi,"Doggy!"

Si gadis berfikir, "wah ini bagus!" dan segaris senyum lebar menghias wajahnya. Beberapa menit kemudian, dia mulai merasa tidak selesa lagi.

Kali ini, dengan tanpa malu-malu di lepaskannya kentut dengan bunyi yang lebih kuat.

Bapa kekasihnya kembali menatap anjing keluarga mereka dan berteriak, "Celaka Doggy!"

Sekali lagi si gadis tersenyum dan berfikir, "bagus!" beberapa menit kemudian si gadis merasa perlu mengeluarkan kentut lagi.

Kali ini dia tanpa berfikir panjang dia melepaskan kentut begitu saja, bunyi kentutnya kali ini boleh menyaingi bunyi kereta api.

Sekali lagi bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga dengan pandangan jijik dan berteriak, "Celaka Doggy!", cepat pergi dari perempuan itu sebelum dia berak diatas kamu!"

:)):))
 
Sponsored Post

nash_d

Active Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
wakakaka...power juga org pompuan kentut yer...
 

Qy_viceVersa

Active Member
Joined
Aug 14, 2008
Messages
1,399
Reaction score
10
Points
25
bolehla lak kentot banyak kali kat umah kekasih..tarak senonoh..
bangunla kentot kat toilet ke..apeke..
 

umairah

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Points
10
hahaha..kelakar betul..dari awal pak kekasih dia dah tau..
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
wakakaka...power juga org pompuan kentut yer...

haha... lawak2. kentut perempuan mcm kentut kita gak kot.

aku dulu lepak kat perpustakaan negara. pastu ada sorang perempuan ni kentut disebalik rak buku. dia tak perasan aku ada kat sebalik tu. kuat giler kentut :eek::eek:

lepas nampak aku, dia cabut. hehe...
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
kentut pmpn lagi power dari kentut laki la..
dalam kuantiti yg sikit,baunye menyamai kentut lelaki
yg kuantiti lebih banyak :)):))

kan ade kajian pasal kentut:eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register