BTC USD 55,345.3 Gold USD 1,777.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Anjing kene lastik dengan abang posmen

chip555

Active Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
2,320
Reaction score
195
Points
43
Anjing dlm pagar paling kuat pun terperanjat je kene sergah...
Lastik pakai kapas...
Kire ok la posmen buat mcm tu?

cakap senang la..... teringat member "jangan lari, jangan lari.... kata dia,..... tapi sebelah kaki dia dah kena gigit dengan anjing dah" :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: . anjing kalau dah nak gigit dia bukan tahu ko posman ke apa.....

teringat pulak video ni,.... kalu jadi cam ni agak2

 
Sponsored Post

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
7,267
Reaction score
882
Points
121
cakap senang la..... teringat member "jangan lari, jangan lari.... kata dia,..... tapi sebelah kaki dia dah kena gigit dengan anjing dah" :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: . anjing kalau dah nak gigit dia bukan tahu ko posman ke apa.....

teringat pulak video ni,.... kalu jadi cam ni agak2

itu la... sian ooo...kat taman pun banyak lagi anjing terbiar
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,951
Reaction score
2,733
Points
206
mana persatuan haiwan bila nyamuk dibunuh?
berat sebelah kepada anjir sahaja ke?
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
15,504
Reaction score
657
Points
161
cakap senang la..... teringat member "jangan lari, jangan lari.... kata dia,..... tapi sebelah kaki dia dah kena gigit dengan anjing dah" :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: . anjing kalau dah nak gigit dia bukan tahu ko posman ke apa.....

teringat pulak video ni,.... kalu jadi cam ni agak2


Tgk video posmen tu boskurrr...
Video lain,lain citenye...
Ko nak ckp posmen ni buat tindakan betoi ke dgn lastik anjing tu?
 

cotek21

Fun Poster
Joined
Dec 28, 2020
Messages
133
Reaction score
36
Points
30
Tgk video posmen tu boskurrr...
Video lain,lain citenye...
Ko nak ckp posmen ni buat tindakan betoi ke dgn lastik anjing tu?

Bila nk pukul anjing depan ko, aku pukul ko dulu baru pukul anjing
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
13,156
Reaction score
2,157
Points
201
Da kene suspend ed la geng
1614065880053.png
 

nokia3210

Active+ Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
2,633
Reaction score
431
Points
46
ari tu dalam fb dashcam owner malaysia,

ternampak satu brader up video dia, tngh drive, tetiba anjing berlari melintas jalan,

terlanggar, terpelanting anjing tu ke 50 meter di depan dan kemudian berlari terjengkot2...

captionnya "maaf, Pecinta haiwan"

kalau pecinta haiwan tengok mcm mana?

50m tu jauh ma ..setengah padang jaraknya ..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register