Anggap Dunia Seni 'Busuk', Faezah Mahu Bersara Jadi Pelakon

CG Sponsors




voda

Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 23, 2010
Messages
2,322
Reaction score
83
Points
35


PETALING JAYA: Pelakon Faezah Elai berhasrat untuk bersara sebagai pelakon dalam tempoh empat tahun lagi kerana menganggap dunia glamor yang dilaluinya adalah “busuk”.

Kata pelakon berusia 28 tahun ini, dia bosan dengan 'taktik kotor' yang digunakan oleh kebanyakan penerbit drama atau filem yang gemar 'dikipas' sebelum memberi peranan atau watak kepada pelakon dalam sesebuah terbitan mereka.

"Sepanjang tiga tahun saya berkecimpung dalam dunia lakonan, apa yang saya lihat, seseorang pelakon itu diberi peluang berlakon walaupun lakonan mereka tidak berkualiti dan tak sehebat mana.

"Mereka perlu mengipas para penerbit mahupun pengarah untuk mendapatkan sesebuah tawaran berlakon.

"Saya masih ingat lagi ketika awal-awal pembabitan saya dalam industri seni, pihak produksi mengugut saya untuk menjatuhkan karier saya jika tidak mengikut kata-kata mereka.

"Cukuplah dengan apa yang dilalui. Saya tak mungkin akan berlakon sampai bila-bila. Dunia glamor itu busuk," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Isnin.

Justeru itu, Faezah merancang untuk membuka sebuah pusat asuhan kanak-kanak dalam masa terdekat dan sedang mempelajari selok-belok mengenai pengurusan pusat asuhan tersebut.

Sementara itu, ditanya mengenai khabar angin yang mengatakan sedang hangat bercinta dengan pengarah drama Asmara, Heikal Hanafiah, Faezah menafikan sekeras-kerasnya.

"Saya terkejut dengan gosip itu. Kenapa dia? Tak mungkinlah saya nak bercinta dengan dia. Kami berkawan biasa saja, tidak lebih dari itu.

"Saya akui masa penggambaran drama Asmara, kami ada berbuka puasa bersama, itu pun ditemani pembantu peribadi saya.

"Inilah kali pertama saya disoal mengenai gosip cinta. Saya ini jenis yang jarang keluar rumah jika tidak ada apa-apa aktiviti lakonan, dengan harapan ingin menjaga diiri agar tiada kontroversi," ujarnya.

Faezah bakal memulakan penggamba
 
Sponsored Post

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
macam la ko tak biasa...
kalau dah tak laku gini la ckapnya...
berlakon iklan je la kalau gitu...
:)):)):))
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
hahahaa...mcm politik...
 

Procodine

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Mar 17, 2007
Messages
7,511
Reaction score
148
Points
73
hahahaa...mcm politik...
apa komen abam anuarul ? abam anuarul kan dalam dunia artis gak..
tapi yang penting, kentut abam anuarul memang busuk, dunia artis abam anuarul xtahu cam na?
 

Jutawan

Super Active Member
Joined
Oct 17, 2006
Messages
7,480
Reaction score
182
Points
78
Baguslah kalau dah sedar, baliklah ke pangkal jalan. Carilah suami yang soleh dan besarkan anak-anak yang soleh dan solehah.
 

takumie

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2010
Messages
7,630
Reaction score
24
Points
65
die ni sengal jgk..dh thu dunie arts cmtu..lg mhu komplen..nk hdp kne lh kps lbh..slp2 pe yg d mntk kne beri..huhuhu
 

PainKiller

Super Active Member
Joined
Jan 21, 2008
Messages
7,913
Reaction score
41
Points
70
apa komen abam anuarul ? abam anuarul kan dalam dunia artis gak..
tapi yang penting, kentut abam anuarul memang busuk, dunia artis abam anuarul xtahu cam na?
dah gak org yg nak cium kentot:eek::eek:
 

girlsilver

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 1, 2009
Messages
10,744
Reaction score
194
Points
123
reliti hidup, bkn dlm bidang seni jer...bidang lain pon sama
sikap manusia sndri yg jdkan 'busuk' huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register