BTC USD 37,856.2 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Andai kata pilihan raya sekarang, adakah keputusan akan berubah?

matabulat

Active+ Member
Messages
2,675
Joined
Oct 18, 2016
Messages
2,675
Reaction score
739
Points
81
Ade ura ura cakap..nak snap election hujung tahun ni...so mcm mane?

Bersediakah kite?

mane dtg ura2ny yeop,
takde maunye,
igt sikit2 duit kocek nk kluar..
tumpo yeop..
skang ni buat nohen je lerrr..
 
Sponsored Post

silasroon

Active+ Member
gem
Messages
4,485
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,485
Reaction score
1,789
Points
111
Ade ura ura cakap..nak snap election hujung tahun ni...so mcm mane?

Bersediakah kite?

Baguslah kalau PRU hujung tahun ni. Biar MP PH tak dapat elaun. Kemudian, bila dapat majoriti 2/3 nanti, pinda semula Perkara 68 Perlembagaan dengan mansuhkan perkara (4A) dan pinda perkara (5).

Bagi semula kuasa eksekutif pemutus undang-undang kepada Yang Dipertuan Agong Negara Malaysia.

Daulat Tuanku, semoga memerintah negara berpaksikan ajaran Nabi Muhammad. Cewahhh....hehe
 

faizk

Super Active Member
Messages
7,587
Joined
May 31, 2010
Messages
7,587
Reaction score
38
Points
70
elok la klo nk dpercepatkn pru nih.. bior kukuh sikit kerajaan utk memerintah. aku rs sokongan akn memihak ke PN
 

biomedik2

Super Active Member
gem
Messages
6,094
Joined
Jan 19, 2020
Messages
6,094
Reaction score
2,034
Points
151
elok la klo nk dpercepatkn pru nih.. bior kukuh sikit kerajaan utk memerintah. aku rs sokongan akn memihak ke PN

Rapatkan hubungan dgn GPS dan parti di Sabah. Semenanjung Pas + Umno dah cukup.
 

exboy

Super Active Member
Messages
5,956
Joined
Oct 18, 2013
Messages
5,956
Reaction score
238
Points
73
Huhu.........
 

Attachments

  • Screenshot_2020-06-23-20-11-30-96.png
    Screenshot_2020-06-23-20-11-30-96.png
    936.7 KB · Views: 7

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,234
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,234
Reaction score
612
Points
161
kalau buat PRU dlm masa terdekat,
mmg kalah la PH,langsung xde harapan,
tapi kalau tunggu habis penggal mungkin PH ada harapan utk tawan semula putrajaya ,
 

teapear

Active Member
Messages
2,199
Joined
Jan 25, 2009
Messages
2,199
Reaction score
369
Points
51
Disebabkan DAP & Amanah sekarang lebih PRO kepada Mahathir. Aku merasakan akan wujud blok baru untuk PRU akan datang.

Boleh jadi PKR + PAS + GPS.

Sekarang mcm ada bunyi2 pengundi DAP yang agak kecewa sebabkan top leader lebih memilih Mahathir berbanding Anwar.

PKR sebagai parti yang lebih multiracial antara Melayu Cina India mungkin akan jadi dominant.

PAS dan GPS pun takde masalah besar dengan PKR.

Just teori aku je.
 

biomedik2

Super Active Member
gem
Messages
6,094
Joined
Jan 19, 2020
Messages
6,094
Reaction score
2,034
Points
151
Harap atok terus bersama PH. join PKR. Lazat betul tgk atok ratah PH. PH tersungkur di pintu syurga
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register