To Sell Anda Mengalami Simptom Atau Gejala Ini??

CG Sponsors




myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
*Perasaan Sesak pda bahagian dada?
*Berasa Cemas atau Mudah Cemas?
*Mudah mengelabah?
*Sesak nafas?
*Daya ingatan menurun?
*Sakit atau pening kepala?
*Mudah Runsing?
*Kaki dan tangan merasa kebas?
*Kepala Berat sebelah?
Jika anda Mengalami hal2 sebegini Di Tambah lagi usia anda telah mencecah awal 30 an,Anda Mungkin Tidak Sedar Bahawa Anda Sedang Terima Satu Tanda atau pun anda telah terima satu signal bahawa anda kini sudah menghidapi masalah kesihatan!:-?

sebelum sesuatu penyakit itu menyerang tubuh badan manusia,ia pasti memberitahu dulu akan keberadaan ia didalam badan seseorang manusia itu.
Bergantung kepada tuan punya tubuh ,samada faham atau tidak faham akan tanda2 yg diberikannya.
Seperti masalah2 diatas,
ia memberi tanda bahawa tubuh badan seseorang itu telah wujud masalah kesihatan,
Jika seseorang itu sedar akan masalah yg dihadapinya,
Dia akan mula merawat masalah tersebut.
TETAPI,
Apa yg selalu Terjadi??
Ramai yg tak sedar ,malah mengabaikannya sehinggalah
penyakit tersebut datang menyerang!!:((
 
Sponsored Post

GABAN_Z

Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
ya saya mengalaminya sekali sekala... atau bila mana sya mempunyai masaelah.. apa yg harus saya lakukan tuan dokter...??
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
Jenis Penyakit2 Kronik yg Sering dihidapi Oleh rakyat Malaysia(Semacam trend Terkini).
**Serangan Jantung (Koronori)
**Kencing Manis Atau Dietbetes.
**Tekanan Darah Tinggi.
**Strok.
**Buah Pinggang Rosak.
**Gout.
**Masalah Pernafasan.
**Migrain.
**Kanser.
**Kolestrol tinggi.
Saluran Darah yg lemah adalah punca segala penyakit2 ini.
Penyakit Kronik Pula Berpunca dari Salur darah yg tidak lancar dan tersumbat.

Apakah Jenis penyakit yg disebabkan oleh saluran darah yg tersumbat ini??

1) JANTUNG(Penyakit Jantung koronori dan Serangan Jantung)
2) OTAK (Strok dan Pendarahan otak)
3) GINJAL (Ginjal gagal Berfungsi dgn baik dan Darah tinggi)
4) MATA (Rabun)
5) KAKI (Komplikasi Dietbetes / kencing manis)
6) SARAF (Kebas dan Lumpuh)
7) MATI PUCUK DSBNYA.
kini terdapat penyelesaian yg terbukti berkesan secara saintifik.Tidak perlu kerap prergi hospital atau klinik utk menerima rawatan.
Dahulu mungkin tiada ,tetapi kini tidak lagi kerana kini telah ada produk pembersih salur darah yg di iktiraf dunia cuma ramai yg tidak tahu akan kewujudannya.
Produk ini hanya pengguna/pesakit sahaja yg tahu.
Bagi yg ingin mengetahui lebih lanjut boleh hubungi saya .terima kasih.
0135451000
0128115522
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
ya saya mengalaminya sekali sekala... atau bila mana sya mempunyai masaelah.. apa yg harus saya lakukan tuan dokter...??
hehe..
saya bukan doktor tapi saya bercakap dari pengalaman.
boleh sms nama dan nanti saya hubungi terima kasih.:)
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
INFO PRODUK:
*Produk 100% herba.
* Di Negara pengeluarnya ia digunakan dihospital2 mereka.

Di Malaysia:
Memiliki pelbagai sijil dari badan2 yg berkenaan spt:
*SIJIL HALAL DARI JAKIM.
*Lulus KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.
*SIJIL TGA DARI AUSTRALIA.
*ADA AJL.
*SIJIL FDA (US FOOD & DRUG IND)
*ADA SIJIL GMP,GSP,GEP,GLP,GAP,GCP(TERBAIK 6 KATEGORI)

PROFIL SYARIKAT;
*Sebuah syarikat farmasitukel terbesar dari China.
*Peneraju TCM di negaranya.
*Digunakan oleh 10000 buah Hospital di negaranya.
*Memiliki makmal moden.
*Memiliki Saintis.
*Mempunyai doktor-doktor.
*Memiliki ladang sendiri.
*Memiliki Universiti sendiri.
(6G @ 6 TERBAIK DARI SINI)
DLL.
INFO PENTING;
***SEGALA KAJIAN YG TELAH DIBUAT KEATAS PRODUK MEREKA BUKAN DIBUAT DI NEGARA MEREKA SAHAJA
TETAPI TERMASUK JEPUN DAN NEGARA BARAT JUGA.
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
Kepada yg ragu-ragu atau risau akan kualiti produk saya sertakan disini bahan, fungsi produk serta harga nya sekali.Harap tuan semua dapat maklumat melaluinya.
mengenai gambar,saya belum tahu bagaimana nak masukkan gambar,nanti saya cuba masukkan terima kasih.
 
Last edited:

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
Produk telah digunakan di banyak negara maju.
melalui pengalaman saya dan para pengguna ,produk ini cepat bertindak dan bagi yg tidak pernah tahu akan produk ini,lalu mencuba menggunakannya,mengakui produk ini sangat berguna kepada mereka(kebanyakkan pengguna telah berhenti menggunakan ubat yg doktor bagi kerana menurut mereka,selepas membuat pemerikasaan ke klinik swasta ,organ2 mereka telah pulih ,walaupun tak 100% tetapi lebih baik berbandind sebelum mereka mengambil produk ni)
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
ya saya mengalaminya sekali sekala... atau bila mana sya mempunyai masaelah.. apa yg harus saya lakukan tuan dokter...??
tuan,
gejala kebas2 ini,lihat pada tempat juga,kerana lain tempat yg kebas lain juga penyakitnya.
jika kebas bahagian tangan sebelah kiri dan muka sebelah kiri rasa semut2an serta bila berada dikawasan bising rasa telinga berdesing atau rasa macam tak bernafas,tuan mungkin ada masalah bahagian jantung atau pernafasan.
jumpa la doktor utk kepastian.
p/selalunya jika sumbatan terjadi di bahagian salur darah besar atau utama doktor dapat kesan,kalau parah doktor akan buat pembedahan pintasan jantung atau bypass.TETAPI ....
kalau sumbatan disaraf2 halus atau dipanggil koronori doktor tak dapat kesan dan kalaupun doktor tahu akan masalah itu doktor tak dapat berbuat apa2 kerana saraf2 ini berjuta didalam badan manusia,macammana doktor nak pastikan kat area mana.
paling penting,walaupun doktor dah agak mana area terbabit,doktor juga tidak dapat buat pembedahan kerana saraf sangat halus lebih halus dari rambut manusia(20x lebih halus dari rambut):-?
***ini terjadi kepada bapa saya.aruah bapa telah meninggal dunia akibat sesak nafas setelah mengadu sakit dada(sebenarnya aruah bapa telah berjumpa doktor kerana sesak nafas dan sakit dada yg di alaminya tetapi doktor telah menyuruh aruah bapa saya pulang rumah dan diminta datang kembali pada esok hari.(aruah bapa hanya dibekalkan aspirin oleh doktor)
p/s dulu saya tak faham tetapi kini saya faham kenapa doktor tak dapat kesan dan tak dapat bantu bapa saya.
 

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
PRODUK KAPSUL DANSHEN PLUS
Ramuan Utama

Radix Salvia Miltiorrhizae, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Notoginseng, Rosewood.
Rosewood
Kod Produk : 01008
Produk Halal (MAL05051150TC)

Harga Pasaran : RM190.00

Ciri-ciri produk.

Selepas bertahun-tahun menjalani aplikasi perubatan klinikal dan penyelidikan saintifik, terbukti Kapsul Danshen Plus - suatu Ubatan Tradisional Cina moden - mempunyai fungsi mempertahankan lapisan dalaman saluran darah. Pengambilannya untuk jangka panjang boleh mencegah dan mengurangkan risiko penyakit jantung koronori dan serangan kardiovaskular. Oleh itu, Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan positif dalam pencegahan penyakit dan perlindungan jantung. Menurut kajian pakar perubatan klinikal, 40.2% pesakit merasai kesan analgesik yang ketara selepas mengambil Kapsul Danshen Plus dan 48% pesakit merasai kelegaan sakit jantung selepas meletakkan kapsul di bawah lidah selama 3 hingga 8 minit, ia menjadikan jumlah keberkesanan mencapai 88%. Kajian klinikan juga didapati bahawa kepantasan kesannya setara dengan nitrogliserin. Oleh itu, Kapsul Danshen Plus dikatakan mempunyai fungsi dalam kecemasan. Proses penggunaan jangka panjang membuktikan kapsul ini berkesan menghindari penyakit jantung koronori dan jantung. Kini, kumpulan Tasly telah memperkenalkan Kapsul Danshen Plus di negara-negara Asia Tenggara dengan penuh yakin. Ia amat sesuai bagi kebanyakan orang samada mereka yang sihat ataupun dalam keadaan sub-kesihatan dan membawa kegembiraan kepada beribu-ribu orang yang sakit.
6 Fungsi Utama.

1. Untuk memperbaiki keadaan Penyakit Jantung Koronori (CHD)

Kapsul Danshen Plus, bersama-sama dengan ramuan berharga seperti Salvia Miltiorrhiza, Notoginseng dan sebagainya. Ia mempunyai fungsi anti-pengumpalan platelet. Selain itu, ia juga berkesan ke atas pengurangan kolesterol dan trigliserida, pengurangan kepekatan darah, meningkatkan mikro-peredaran, anti-pengoksidaan, penyinkiran radikal bebas, menjaga otot kadiak dan sebagainya. Fungsi-fungsi tersebut dikoordinat di pelbagai peringkat, menuju ke pelbagai organ sasaran dan berlaku dalam pelbagai sistem. Fungsi utamanya ialah memperbaiki keadaan penyakit jantung koronori. Para profesional mengesyorkan bahawa Kapsul Danshen Plus harus dipertimbangkan sebagai pilihan utama dalam melawan penyakit jantung koronori. Kami mengesyorkan bahawa golongan dewasa (lelaki > 35 tahun dan perempuan > 40 tahun) mengambil Kapsul Dhansen Plus secepat mungkin kerana jantung mereka perlu diberi penjagaan yang lebih serius.
2. Melindungi daripada Strok.

Infarsi otak dikenali sebagai 'strok otak'. Ia termasuk pembentukan gumpalan darah beku dan embolisasi. Kejadian strok otak meningkat dengan ketara sejak kebelakangan ini. Kebanyakannya berlaku pada golongan muda. Fungsi Kapsul Danshen Plus ialah untuk memperbaiki peredaran darah dengan menyingkirkan stasis darah. Aplikasi klinikal menunjukkan penggunaan Kapsul Danshen Plus bersama rawatan lain mempunyai kesan baik ke atas pesakit strok otak.
3. Membersihkan saluran darah dan melindungi jantung kedua-mikroperedaran.

Mikroperedaran merupakan peredaran darah antara kapilari arteriol dan venul. Tempat ini merupakan tempat yang sesuai untuk pertukaran nutrien antara darah dengan sel tisu. Dan juga membawa oksigen dan nutrien kepada tisu serta membawa keluar hasilan metabolik. Banyak penyelidikan telah membuktikan bahawa Kapsul Danshen Plus dapat meningkatkan mikroperedaran badan. Kajian di Fakulti Perubatan Universiti Keio, Japan telah menunjukkan bahawa Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan ke atas pelbagai sasaran dalam menyelesaikan masalah mikroperedaran.
4. Merendahkan paras lipid darah (kolesterol) dan mengurangkan plak daripada arterosklerosis.

Kapsul Danshen Plus mempunyai fungsi yang berkesan terhadap pengurangan paras lipid darah terutamanya kolesterol. Sebahagian kajian telah dijalankan ke atas pesakit arterosklerosis carotid. Kumpulan kawalan diberi dos normal aspirin dan kumpulan rawatan diberi Kapsul Danshen Plus,
Keputusannya adalah seperti berikut:

Perubahan ketebalan intim-media carotid (IMT): Ketebalan carotid IMT berkurang dalam kumpulan yang dirawat dengan Kapsul Danshen Plus (P<0.05) manakala tiada perubahan yang signifikan dalam kumplan kawlan.
Perubahan rheologi:

Kepekatan darah bagi kedua-dua kumpulan juga menurun, tetapi tiada perbezaan yang signifikan di antara kumpulan rawatan dengan kumpulan kawalan yang diperhatikan (P>0.05).

Perubahan paras lipid darah:
Pesakit dalam kedua-dua kumpulan turut mempunyai paras lipid yang tinggi. Selepas penggunaan Kapsul Danshen Plus, paras kolesterol dan trigliserida berkurang dengan signifikan. Akan tetapi, tiada perubahan yang diperjhatikan dalam kumpulan kawalan.
5. Memperbaiki keadaan penyakit mata dan malfungsi ginjal yang berkaitan dengan penyakit kencing manis (diabetes).

Retinopati dan renopati diabetik adalah disebabkan oleh masalah kapilari pesakit diabetes. Kedua-duanya adalah komplikasi saluran darah mikro yang paling umum yang disebabkan oleh diabetes. Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan terhadap perubahan rheologi darah, anti-ion kalsium, pengurangan paras trigliserda dan kolesterol. Dengan itu, Kapsul Danshen Plus amat disarankan kepada pesakit dengan komplikasi diabetes.
6. Melindungi sel hati.

Tabiat pengambilan alkohol yang berlebihan dan pengambilan makanan yang terlalu berminyak akan mengakibatkan mikro-peredaran hati terhalang dan malfungsi hati. Pesakit akan mengalami malnutrisi dan diikuti dengan perasaan yang tidak normal seperti rasa tidak selesa di sekeliling hati dan pengurangan selera makan. Penggunaan Kapsul Danshen Plus selama 3 bulan akan mengembalikan fungsi hati yang normal dan memulihkan hati yang rosak. Perkara yang lebih penting lagi, pengambilan Kapsul Danshen Plus sebelum meminum alkohol dapat melambatkan penyerapan alkohol dan justeru itu dapat melindungi sel hati.
 
Last edited:

myheart75

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2010
Messages
260
Reaction score
3
Points
20
PRODUK KAPSUL DONG CHONG CAO

Ramuan Utama
Cordyceps sinensis

Cordyceps
Pokok Cordyceps

Kod Produk : 01004
Produk Halal (MAL05092454TC)

Harga Pasaran : RM142.00

Ciri-ciri produk

1.Produk yang unik dari negara China.
2.Sesuai untuk kebanyakan golongan pengguna.
3.Kandungan bahan aktif yang tinggi.
4.Bebas daripada kandungan hormon dan perangsang.

Kelebihan produk.

1. Melaraskan keseimbangan Yin dan Yang - Teori Perubatan Tradisional Cina mengenai pengawalaturan keseluruhan badan.

Dalam Perubatan Tradisional Cina, tubuh manusia dianggap sebagai suatu entiti biologi keseluruhan, dimana Yin dan Yang merupakan faktor utama pelarasan fungsi-fungsi metabolisma dan fasiologi badan. Yin dan Yang saling meningkat dan saling mengawalatur demi mengekalkan keseimbangan dinamik relatif sendiri. Ini merupakan syarat asas untuk semua aktiviti normal dalam kehidupan. Apabila Yin dan Yang seimbang maka badan dalam keadaan sihat.
2. Pengawalaturan dwi-arah.

Kebanyakan herba perubatan cina bersifat lembut dan bertindak ke atas sasaran berganda, ia berupaya menjalankan pelarasan dwi-arah dalam banyak aspek. "Pelarasan" ini adalah suatu ciri khas Perubatan Tradisional Cina, ia juga satu kelebihan. Cordyceps merupakan satu daripada herba pengawalaturan dwi-arah tersebut, di mana ia mengkhasiati Yin dan menguatkan Yang, ia berkesan ke atas tekanan darah tinggi dan juga tekanan darah rendah, ia menolong merawat diabetes dan merendahkan gula dalam darah dan pada masa yang sama membaiki keadaan hipoglisemia untuk mengembalikan tenaga kepada badan, ia boleh meningkatkan fungsi sistem imun dan juga boleh mengurangkan fungsi inunosit tertentu.
Aplikasi yang bersesuaian.

1.Kepada mereka yang mempunyai keimunan yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih.
2.Sesuai untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan berbadan lemah.
3.Mereka yang mengidap penyakit ketidakfungsian pulmonari seperti asma, bronkitis kronik, emfisema, dan rhinitis kronik.
4.Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik, atau kegagalan fungsi renal, sakit belakang, protainuria, dsb.
5.Pesakit tekanan darah tinggi atau tekanan darah rendah.
6.Mereka yang bermasalah dengan ketidakfungsian seksual, kemandulan, mati pucuk dan keluaran mani nokturnal.
4 Fungsi Utama

1. Memperbaiki fungsi sistem pernafasan.

Dalam Perubatan Tradisional Cina, Cordyceps dikatakan boleh membaiki keadaan paru-paru, merawat asma, menghentikan batuk dan menyingkirkan kahak, ia digunakan untuk merawat batuk kohol dan asma yang disebabkan oleh kelemahan peru-paru dan/atau ginjal. Kajian moden menunjukkan bahawa Cordyceps berfungsi dengan ketara dalam meningkatkan perembesan epinefrin, mengembangkan bronkus, menghentikan asma, menolong mengeluarkan kahak, dsb. Ia juga berfungsi sebagai rawatan sampingan untuk penyakit ko-pulmonal dan kegagalan pernafasan.
2. Meningkatkan fungsi ginjal.

Menurut Perubatan Tradisional Cina, Cordyceps mempunyai kaitan dengan kesihatan ginjal, ia meningkatkan fungsi renal dan membaiki poten lelaki, ia boleh merawat kelemahan ginjal, sakit belakang, dsb. Kajian moden mendapati bahawa Cordyceps membawa kesan baik dalam rawatan kegagalan renal secara mendadak. Dalam rawatan kegagalan renal kronik, ia mengurangkan protein air kencing, kreatinin, serum dan nitrogen air kencing.
3. Meningkatkan fungsi seksual.

Cordyceps boleh membaiki poten lelaki dan menggalakkan perembesan air mani. Ia lembut dan tidak bersifat panas, sesuai untuk merawat kekurangan renal, sakit belakang bahagian bawah, mati pucuk, keluaran mani nokturnal, ketidakfungsian seksual, kemandulan, dsb.
4. Mengawalatur fungsi keimunan dan meningkatkan kebolehan melawan penyakit.

Cordyceps mengawalatur sistem imun secara dwi-arah, fungsi utamanya ialah meningkatkan imuniti, tetapi ia juga mempnyai kesan penekanan ke atas penyakit autoimuniti. Melalui pelarasan dwi-arah, kebolehan badan melawan penyakit dipertingkatkan. Perubatan Tradisional Cina percaya bahawa Cordyceps bertindak sebagai suatu tonik untuk kesihatan yang kurang baik, ia berkesan dalam menguatkan badan pesakit yang sedang pulih, merawat peluh semasa sejuk, terasa sejuk dan gejala-gejala lain. Oleh itu, Cordyceps boleh digunakan untuk melawan keletihan, ia juga meningkatkan ketahanan fizikal badan dan memberikan perlindungan.
Fungsi Lain

Pelarasan kepada tekanan darah, dll.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register