BTC USD 56,824.3 Gold USD 1,834.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

anda banyak saman trafik? bayar lah dgn harga istimewa

ssuratan

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
Khidmat Bayar Saman Di Traffik KL
Bg sesiapa yg takde masa atau takut sbb ada waran tangkap.

sila pm aku... sila2 blh pm kat ym senang sikit.

Boleh tlg buat surat rayauan sekali.

bayarlah saman sebelom anda dicekup heheheh:D


:)paid:)paid:)paid:)paid:)paid:-?

p/s ; aku jugak ada jual cd rom panduan lengkap memulakan bisness dari rumah, pos dan internet. cd rom dijual pd harga RM30
minat pm pm pm pm kat ym ok :D

selamat maju jaya.:)cgrock


KUALA LUMPUR 10 Nov. - Nilai kompaun bagi saman trafik tertunggak di seluruh negara kini mencecah RM1.2 bilion meliputi pelbagai kesalahan.

Menurut Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, jumlah itu meliputi pesalah yang dikenakan tindakan waran tangkap dan juga saman ke atas pesalah trafik yang belum dikemas kini alamat masing-masing.

Katanya, semakan yang dibuat di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) mendapati kebanyakan pesalah trafik itu tidak mempunyai alamat terbaru.

Sehubungan itu, beliau memberitahu, polis sedang bekerjasama dengan JPJ bagi mengemas kini data-data terkini pengguna jalan raya.

"Langkah ini dibuat bagi mengelakkan rungutan pesalah trafik terutama mereka yang gemar memberi alasan tidak tahu-menahu mengenai saman trafik kerana telah berpindah," katanya.
 
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
ingat nak serbis nak ilangkan saman...
 

atzai

Active Member
Joined
Aug 10, 2007
Messages
1,277
Reaction score
12
Points
25
Berapa kena bayar komisyen
tolong bayar saman orang lain
ada lesen ke tu, siapa yang bagi kuasa
di bawah akta mana, seksyen berapa
biasa nya yang buat kerja ni
ulat trafik saja...
 

+kOoL+

Legendary Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
12,425
Reaction score
68
Points
120
Berapa kena bayar komisyen
tolong bayar saman orang lain
ada lesen ke tu, siapa yang bagi kuasa
di bawah akta mana, seksyen berapa
biasa nya yang buat kerja ni
ulat trafik saja...

2 ah.. ada kuasa ke ni??.. ingatkan nak bagi stengah harga ke @ nak settle kan.. :p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register