BTC USD 37,771.1 Gold USD 1,799.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

anak VIP yang bertaraf Menteri enjoy sakan!!!

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
Anak sapa la yer..? Malas nak cakap..lu orang fikir la sendrik!

Beginilah akibatnya kalau dah mewah, agama tolak tepi. Enjoy sakan nampak? Arak dah macam air mineral jer . Untung ya jadi anak VIP, dapat awek cun melecun.

Siapa mamat ni? Dia adalah seorang anak VIP yang bertaraf Menteri!! Harap mamat yang biasa senang ni bertaubatlah. Trend politik di Malaysia, bapa ahli politik, anak pun ahli politik yang sekaligus dapat sokongan mudah. Esok nanti nak join politik pasti gambar ni jadi isu hangat!




1-30.jpg


2-21.jpg


3-19.jpg



4-15.jpg



5-11.jpg



6-9.jpg


7-8.jpg


8-7.jpg



9-5.jpg



10-5.jpg
 
Sponsored Post

apit0

Active+ Member
Joined
May 12, 2008
Messages
2,999
Reaction score
0
Points
20
anak sapa la nih bro :D
 

maxpix

Active Member
Joined
Feb 7, 2007
Messages
1,201
Reaction score
0
Points
20
Anak sapa la yer..? Malas nak cakap..lu orang fikir la sendrik!

Beginilah akibatnya kalau dah mewah, agama tolak tepi. Enjoy sakan nampak? Arak dah macam air mineral jer . Untung ya jadi anak VIP, dapat awek cun melecun.

Siapa mamat ni? Dia adalah seorang anak VIP yang bertaraf Menteri!! Harap mamat yang biasa senang ni bertaubatlah. Trend politik di Malaysia, bapa ahli politik, anak pun ahli politik yang sekaligus dapat sokongan mudah. Esok nanti nak join politik pasti gambar ni jadi isu hangat!




1-30.jpg


2-21.jpg


3-19.jpg



4-15.jpg



5-11.jpg



6-9.jpg


7-8.jpg


8-7.jpg



9-5.jpg



10-5.jpg

harap duit jer.....muka macam pecah umah.....
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
anak sapa la nih bro :D

ntahlah,aku pon tak kenal..
kalo kantoi gamba ni kat bapak dia
bapak dia pon komfom kata ni gamba edit:eek::eek::eek:
 

vedder9

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2006
Messages
15,350
Reaction score
123
Points
123
Lawa betoi awek dia...untung badan
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
memang anak dia laa...
mamat ni jadi pengerusi co apa tah..riban income dia bulan2...
kalau korang ingat lagi kes kat srihartamas yg org gaduh sampai mati tu..ada depa cakap mat ni ada kat situ...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register