BTC USD 38,826.5 Gold USD 1,824.53
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anak NURUL n HATTAN dapat 5A dlm UPSR....

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
Screen-shot-2010-11-12-at-11.42.08-AM.png


Sekalung tahniah kami ucapkan kepada 48 327 pelajar tahun 6 yang mendapat keputusan 5A dalam UPSR semalam. Pencapaian cemerlang ini meningkat daripada 9.51% kepada 10.02% berbanding tahun lepas. Satu indikasi bahawa setiap tahun makin ramai pelajar yang bijak-bijak dilahirkan hasil usaha para guru, ibu bapa & kerajaan dalam merealisasikan cita-cita masyarakat yang berilmu.

Pada masa yang sama, selebriti Nurul & Hattan tidak ketinggalan dalam mengejar pendidikan untuk anak-anak mereka di mana mereka mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR.
Screen-shot-2010-11-12-at-11.42.08-AM.png
 
Last edited:
Sponsored Post

Joe1911

Active Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
1,644
Reaction score
8
Points
25
kenapa dulu masa sekolah aku tak sebijak budak2 skrg??budak2 skrg minum ca si nyum kot...
 

nashburn

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
6,374
Reaction score
68
Points
70
mak sedara aku cakap keputusan ni memang dah tau
sebab diorang modify gred ke cane ntah
utk menjaga KPI dan kepentingan pihak2 tertentu
hurmm dalam bidang pendidikan pun ada manipulasi sistem
sape cikgu kat sini mungkin lebih tau
 

primefiqone

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 29, 2010
Messages
17,653
Reaction score
261
Points
131
UPSR bru
blom SPM lg
kdg2 UPSR bgus..
tp bila msuk SPM
hmmm
bkn pengukur ni
 

aznor59

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
2,668
Reaction score
23
Points
25
iyer betul...banyak aku tenguk upsr semua bagus tapi bila PMR N SPM tak sebagus mana pun...
 

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
sekarang ade ijazah atau diploma bukan pengukur...setakat upsr kalu cemerlng pun x guna..despatch nak aply la nie pakai spm..kerani diploma..ijazah exe...tu pun tgk cgpa...upsr...cleaner jer kot
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register