BTC USD 56,187.1 Gold USD 1,770.92
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anak M Nasir tak malu tebar roti canai

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
294,542
Reaction score
12,509
Points
2,376
Banyak income tu, cuma rugi le diploma tu bila keja bukan dlm bidang yg sama ......, Patut ambik bidang masakan dulu tu macam abg mat sabu

Bidang perniagaan memang untung lagi besar dari kerja tetap
Tapi risiko tinggi tu yang buatkan tak semua mampu bertahan
Banyak korban kan masa bersama keluarga
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
294,542
Reaction score
12,509
Points
2,376

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,981
Reaction score
2,736
Points
206
ceh tajuk tak bleh blah, den ingatkan anak M.Nasir komposer muzik nusantara tersohor 1malaya.... ekekkekeke


ini anak komposer m. nasir.
3 orang dalam band pitahati.
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,891
Reaction score
539
Points
161
tajuk memang gempak,boleh jadi penulis berita ni
 

lats840

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,469
Reaction score
453
Points
51
M nasir la plak....
Hari tu ustaz azhar....

Kali ni den baca btul2, supaya tak trjatuh lubang yg sama...
Tajuk sensasi btul..
Hahhahaha...
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,618
Reaction score
1,221
Points
201
Banyak income tu, cuma rugi le diploma tu bila keja bukan dlm bidang yg sama ......, Patut ambik bidang masakan dulu tu macam abg mat sabu

lepasan dip/deg fresh gaji pun masih takuk lame... elok la niaga... cume byk dugaan jerk la..
 

huskar

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2012
Messages
278
Reaction score
9
Points
25
click bait la.. mati2 aku ingat anak m nasir btl.. sekali m nasir lain daa... pelik jugak mcmana anak m nasir blh lepas ke kuala kangsar.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,527
Reaction score
21,172
Points
1,671
makin ramai ppuan tebar roti canai skrg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register