BTC USD 54,201.9 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Anak dara terjerat

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
SIK: “Sebelum ini dia taat kepada keluarga, tidak pernah keluar rumah bersendirian, kalau keluar pun berteman.

“Saya percaya, Nur Liyana terkena ilmu Siam atau ilmu guna-guna, jika tidak, mustahil dia sanggup menghilangkan diri dan meninggalkan keluarga,” kata Siti Bedah Hussain, 39, ibu Nur Liyana Sikh Ramlee, 22, yang menghilangkan diri sejak empat bulan lalu.

Lebih membimbangkan katanya, Nur Liyana pernah ditemui di sebuah kelab dangdut di Langkawi, dipercayai bekerja di sana.

Siti Bedah berkata, anaknya mengenali lelaki keturunan Siam bernama Sut Chai atau Md Isa Abdullah, 42, pada Jun lalu kerana kerap datang makan di gerainya.

Katanya, sejak berkenalan dengan anaknya, dia melihat Nur Liyana mesra dengan lelaki itu dan pernah diajak ke Langkawi untuk bekerja.

Menurutnya, sebelum mengajak anaknya ke Langkawi, lelaki berkenaan turut mempelawa beberapa penduduk kampung terutama wanita untuk bekerja di sebuah restoran di pulau itu.

“Sebelum ini, tiga wanita sudah mengikut lelaki itu bekerja di Langkawi kerana Md Isa juga bekerja di sana sebagai tukang masak dan tidak ada apa-apa berlaku kepada wanita itu,” katanya ketika ditemui di rumahnya, di sini baru-baru ini.

Siti Bedah berkata, dia mengizinkan anaknya ke Langkawi kerana niatnya mahu menambah pendapatan keluarga selain menaruh kepercayaan terhadap lelaki itu yang juga rakan kepada bekas suaminya, Sikh Ramlee Kassim, 42.

Katanya, ketika di Langkawi, anak sulungnya itu memaklumkan sudah mendapat kerja di sebuah restoran, namun dua bulan kemudian dia menghubungi saudara kembarnya, Nur Diyana, 22, menyatakan dia perlu mencari kerja di tempat lain kerana restoran berkenaan menghadapi masalah.

“Saya yang tidak sedap hati menghubungi bekas suami di Kulim meminta dia mengambil Nur Liyana di Langkawi. Namun, apabila tiba di tempat dijanjikan, anak saya tidak datang.

“Selepas puas mencari termasuk dengan bantuan polis, anak saya ditemui di sebuah kelab dangdut di Langkawi dan dipercayai lelaki itu memintanya bekerja di sana,” katanya.

Katanya, Nur Liyana dibawa pulang ke rumah bekas suaminya di Kulim.

Namun, dia sekali lagi menghilangkan diri pada 10 Ogos lalu dan tidak ditemui sehingga hari ini walaupun puas mencarinya di sekitar negeri ini dan Pulau Pinang.

Menurutnya, anaknya ada menghantar SMS memohon maaf kepadanya pada Aidilfitiri lalu dipercayai menggunakan telefon bimbit milik lelaki terbabit.

“Selepas itu tiada sebarang berita daripadanya. Kami cuba menghubungi nombor itu, tetapi tidak dijawab.

“Saya percaya Nur Liyana bersama lelaki itu,” katanya yang sudah membuat beberapa laporan polis berhubung kehilangan anaknya itu.

Difahamkan, lelaki yang masih bujang itu pernah menyatakan hasratnya mengahwini Nur Liyana, tetapi tidak dipersetujui keluarganya.

“Ada orang beritahu pernah terserempak Nur Liyana di sekitar Jawi, Pulau Pinang, baru-baru ini, namun tiada sebarang berita selepas itu,” katanya.

Sebarang maklumat mengenai Nur Liyana, hubungi talian 017-5849827 atau 019-5174062 atau balai polis berhampiran.
 
Sponsored Post

otaida00taj

Legendary Member
Messages
10,653
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,653
Reaction score
100
Points
123
biasala keluarga..., selalu anggap anaknya semua bagus dan baik.
 

haudli

CG Top Poster Club
Messages
47,314
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
kat langkawi mmg ada kelab dangdut yang hot,lupe lak nama kelab tu..
 

misternine

Fun Poster
Messages
193
Joined
Nov 9, 2009
Messages
193
Reaction score
0
Points
10
kena bomoh la..guna2 laa..padahal anak die yg mmg nak ikut laki 2..
 

shila70

Active Member
Messages
1,650
Joined
Oct 21, 2008
Messages
1,650
Reaction score
0
Points
20
dah anak nya nak kahwin keluarga x setuju plak...tu pasal ler dia lari kot
 

lilbee

Active+ Member
Messages
4,801
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
kalo dah kontek family, mohon maaf bagai, xde la kena guna2..

orang kena guna2 ni bukan jadi cam ter bo-dooo je ke??
 

anak_jatiperak

Super Active Member
Messages
5,360
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Salam..memang skrg kena berhati2 sb byk sgt terkena ubat guna2
 

megazord

Fun Poster
Messages
385
Joined
Aug 19, 2009
Messages
385
Reaction score
1
Points
15
btol2..kdg2 anak yg gatal,skali kne..nk lagi boss!
 

ezeynet

Super Active Member
Messages
8,839
Joined
Mar 11, 2009
Messages
8,839
Reaction score
4
Points
65
sama ada mmg btol kena guna2 atau saja nak lari..anak zaman sekang..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register