Amway (Malaysia) Sdn Bhd (22062-P) (AJL93010) - www.amway2u.com

Recommended Brokers


Latest Threads

mrpezzal

Fun Poster
Joined
Jun 6, 2007
Messages
104
Reaction score
11
Points
0
Assalamualikum
kepada semua forumer/kawan-kawan
di sini saya ingin mengajak kawan-kawan semua
untuk sama-sama kita membina sebuah perniagaan ya ng cukup hebat di dalam AMWAY.

AMWAY adalah company MLM Pertama di Malaysia.

AMWAY ditubuhkan pada tahun 1959 ADA Michigan.
dan di Malaysia AMWAY Malaysia ditubuhkan pada 1976 oleh Dr. Brice Douglas dari Australia.

Kalau di tengok sejarah AMWAY di Malaysia, dah terlalu ramai orang yang berjaya.

Dan kebanyakan mereka adalah CINA

Dan sekrang ini individu yang tertinggi skali ialah seorang cina dari Perak yang asalnya adalah penjual DURIAN.

Dan sini saya ingin mengajak kawan-kawan yang SERIOUS untuk membaiki mutu hidup. Untuk bergerak bersama.

Kami dari kumpulan orang-orang Melayu ingin membuka peluang kapada anda semua untuk meningkatkan perdapatan dan meningkatkan ramainya orang MELAYU dalam AMWAY.

Dan sesiapa yang berminat untuk melihat menggunakan barangan AMWAY atau melihat demo product AMWAY
boleh menghubungi saya ... saya percaya anda akan terkejut dengan demo itu nanti, seperti mana PERTAMA kali saya melihatnya. Tiada sebarang kos dikenakan kepada anda..

Barang-barang AMWAY terbagi kepada 2 (DUA):

1. PRODUCT yang dikeluarkan oleh AMWAY Sendiri : dan barang-barang ini diberi "JAMINAN KEPUASAN atau WANG AKAN DIKEMBALIKAN".

2. PRODUCT yang dikeluarkan oleh beberapa syarikat ternama di Malaysia yang menpunyai warranty seperti SHARP, CROCODILE dan dll.


Dan barang-barang AMWAY adalah bertaraf LIMA (5) Bintang :

1. Kualiti
2.Pati
3.Mesra Alam
4. Pelbagai Guna
5.Jaminan Kepuasan dan Wang Dikembalikan
 
Last edited by a moderator:
Sponsored Post

mrpezzal

Fun Poster
Joined
Jun 6, 2007
Messages
104
Reaction score
11
Points
0
Saya terkejut melihat produk-produk yang berada di Pasaran kita... terlalu banyak produk yang menipu pengguna.

Contohnya sabun basuh.

semasa demo hari tu .. saya dapat melihat dengan jelas bahawa sabun
basuh yang berada di pasaran ni terdapat banyak benda2 "bukan sabun" di dalam sabun basuh tersebut... jadi sabun yang kita beli itu separuh adalah sabun (pencuci) dan separuh lagi adalah bahan-bahan pemberat.


terlalu ramai CINA yang berjaya dalam AMWAY nie... tidak tahu kenapa??? ...
kalau di Orang boleh..kenapa TIDAK KITA.. KAUM MELAYU.. pada hal ini bukan syarikat CINA.
 
Last edited:

herokicap

Active Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
1,596
Reaction score
2
Points
0
saya ahli amway.
kakak dan abang saya kawan simon,
hehe.
diaorg dah kaya,
saya je kayap
 

mrpezzal

Fun Poster
Joined
Jun 6, 2007
Messages
104
Reaction score
11
Points
0
saya ahli amway.
kakak dan abang saya kawan simon,
hehe.
diaorg dah kaya,
saya je kayap
kawan simon.. kenapa tak cuba lagi herokicap..?
marilah bersama-sama kami
kumpulan Kak Tini dan Ramly Abu Bakar.. kita sama-sama berusaha.

kalau CINA kampung (Penjual Durian) itu boleh buat.. kenapa tidak kita...
tapi kena kerja keras skit lah...
Mana-mana kerja pun kena kerja kuat.
 
Last edited:

mrpezzal

Fun Poster
Joined
Jun 6, 2007
Messages
104
Reaction score
11
Points
0
lihatlah demo product AMWAY ini. E-spring. Water Treatment

dalam air kita terdapat banyak kekotoran (Najis, Bakteria dan sebagainya)
dan yang paling susah nak mati walaupun dimasak hingga 100 Celsius iaitu bakteria dari najis BABI.
dan ianya akan mati jika air di didihkan ketahap yang lebih tinggi.

Bakteria ini lebih senang mati jika digunakan ultraviolet...

 
Last edited:

mrpezzal

Fun Poster
Joined
Jun 6, 2007
Messages
104
Reaction score
11
Points
0
L.O.C. Multi-Purpose Cleaner presentation

L.O.C. Multi-Purpose Cleaner presentation

 

mrpezzal

Fun Poster
Joined
Jun 6, 2007
Messages
104
Reaction score
11
Points
0
SA8 SOLUTIONS PreWash presentation

SA8 SOLUTIONS PreWash presentation

 

Mystream Network

Active Member
Joined
Nov 4, 2007
Messages
1,236
Reaction score
0
Points
36
Saya terkejut melihat produk-produk yang berada di Pasaran kita... terlalu banyak produk yang menipu pengguna.

Contohnya sabun basuh.

semasa demo hari tu .. saya dapat melihat dengan jelas bahawa sabun
basuh yang berada di pasaran ni terdapat banyak benda2 "bukan sabun" di dalam sabun basuh tersebut... jadi sabun yang kita beli itu separuh adalah sabun (pencuci) dan separuh lagi adalah bahan-bahan pemberat.


terlalu ramai CINA yang berjaya dalam AMWAY nie... tidak tahu kenapa??? ...
kalau di Orang boleh..kenapa TIDAK KITA.. KAUM MELAYU.. pada hal ini bukan syarikat CINA.
sebab diorang yg masuk dulu....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register