Amukan suami dari Madura

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA LUMPUR - Sikap cemburu meluap-luap seorang suami selepas mendapati seorang lelaki cuba memikat isterinya mendorongnya bertindak di luar batasan apabila dia dipercayai membunuh lelaki itu semalam.

Kejadian pukul 2 petang di sebuah tapak projek perumahan di Batu 5, Jalan Ipoh di sini itu berlaku apabila suspek dari Madura, Indonesia yang berusia dalam lingkungan 30-an bertindak menyerang mangsa dengan mengelar leher dan perutnya.

Ketika ditemui, mayat Mat Aspain, 33, dari Jawa Timur berada dalam keadaan mengerikan dengan lehernya hampir putus manakala isi perutnya terburai dikelar dengan senjata tajam.

Sebaik membunuh mangsa, suspek bertindak melarikan diri bersama isterinya yang berusia dalam lingkungan 30-an dengan ditemani beberapa rakan.

Difahamkan, mangsa baru sahaja dalam proses hendak memikat isteri suspek dan belum pernah mengadakan hubungan seks atau keluar bersama.
 
Sponsored Post

my.name.is.nad

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,496
Reaction score
6
Points
115
bukan orang sana je camni.. orang Malaysia pun melambak camni
 

ripzer

Active Member
Joined
Jan 10, 2006
Messages
2,200
Reaction score
2
Points
25
dari jauh datang..huh...
bukan dari madura tu maksud nye dia ambik flight ticket dtg msia utk bunuh org.. maksud nye mamat ni dilahir kan kat madura.. keje kat msia sebagai buruh la kot.. :D
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
fuh bunuh terus. bagus2...
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,541
Reaction score
475
Points
131
Bangsa madura ni memang macam tu. Bahaya! So kepada melayu yang nak ngorat minah Indon tu jaga2. Hiks!
 

ronaldinhood

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 3, 2006
Messages
9,352
Reaction score
73
Points
70
Dah selamat sampai Madura balik kot?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register