Amethyst Gold Creation Sdn Bhd ( 951063-K) - www.orosaver2u.com

CG Sponsors




polywang

Active Member
Joined
Dec 21, 2006
Messages
1,327
Reaction score
1
Points
25
Orosaver2u adalah program yang dibuka kpd rakyat M'sia. Tiada Had Umur dikenakan.

Program beli emas untuk simpan dan pada masa yang sama boleh menjadi agen untuk menjana pendapatan bersama Orosaver2u

Kerja Mudah, Modal Kecil, Tiada Tekanan, Pulangan Lumayan
di Orosaver .. SEMUA ORANG MAMPU MELAKUKANNYA.

Syarikat :
Amethyst Gold Creation Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat 100% bumiputera yang telah lama berkecimpungan didalam industri perniagaan emas sejak lebih 10 tahun.syarikat terlibat dalam menghasilkan produk barangan emas,jualan runcit dan borong juga membeli barangan emas terpakai. Selari dengan perkembangan dan kenaikan harga emas mendadak sejak 5 tahun kebelakangan ini maka pihak Syarikat merasakan sudah sampai masa untuk membuka peluang kepada masyarakat untuk memanfaatkan keadaan ini dan seterusnya menjadikan ia sebagai suatu perniagaan yang menguntungkan.

Produk:



Gajaran :


TAHUKAH ANDA

di OROSAVER anda boleh membeli gold bar dan menukarnya kepada emas perhiasan ikut tukaran gram ke gram.
KOS UPAH ??
.. lebih berat emas hiasan tu kos upah lebih murah .. maksimum kadar upah yg di kenakan ialah rm5 setiap gram

Ramalan akan datang 1 gram emas Bar pada tahun 2020 nanti akan menjadi harga RM+-500.00 untuk 1 gram.

OROSAVER - ialah satu program keusahawanan emas. 2 golongan yg patut menyertainya. Golongan 1, mahu menjadikan emas sbg simpanan. Golongan 2, Yang mahu mencapai impian dan memenuhi matlamat kehidupan dgn berdagang emas.

Perniagaan emas ialah perniagaan yang sangat menarik dan menguntungkan.
Ini kerana:

1. Minat manusia terhadap emas tidak pernah pudar. Makin bertambah ada lah….
2. Orang tetap akan beli emas walaupun harga tinggi atau rendah.
3. Kalau anda simpan stok emas, nilainya akan naik dalam jangkamasa panjang.
4. Senang jual dan beli. Bila pelanggan tahu anda jual emas, diorang yang akan cari anda untuk beli… nak jual pun diorang akan cari anda.

Untuk mengetahui lebih detai tentang perniagaan emas ini sila Pm saya atau pun daftar di web promo group saya kat bawah.
 
Sponsored Post

abesoff

Active+ Member
Joined
Feb 20, 2006
Messages
3,140
Reaction score
1
Points
30
Simpan Emas 1 gram sebulan dah cukup berbaloi untuk masa depan, jom sertai saya.
 

dhiaperfumes

Banned
Joined
Nov 12, 2009
Messages
41,571
Reaction score
63
Points
120
pakcik simpan gak tapi simpan emas kat maybank pakai buku akaun dia 1g jer sebulan
 

abesoff

Active+ Member
Joined
Feb 20, 2006
Messages
3,140
Reaction score
1
Points
30
zaman sekarang kita kena simpan emas pula, sekurang-kuranya 1 gram sebulan...nak simpan emas fizikal bersama saya boleh pm saya. selepas jadi ahli dapat beli emas dengan harga borong, lebih murah dari di kedai dan emas di jamin tulin
 

polywang

Active Member
Joined
Dec 21, 2006
Messages
1,327
Reaction score
1
Points
25
17 April 2013 (TERKINI): Harga Emas OROSAVER 999.99 - RM158/Gm (Jual) dan RM143/Gm (Beli) & Harga Emas 916 - RM143/Gm (Jual) dan RM128/Gm (Beli) . Utk barang emas siap, sedikit UPAH dikenakan, RM5 / Gram.
 

polywang

Active Member
Joined
Dec 21, 2006
Messages
1,327
Reaction score
1
Points
25
17 April 2013 (TERKINI): Harga Emas OROSAVER 999.99 - RM158/Gm (Jual) dan RM143/Gm (Beli) & Harga Emas 916 - RM143/Gm (Jual) dan RM128/Gm (Beli) . Utk barang emas siap, sedikit UPAH dikenakan, RM5 / Gram.
mari pakat beli emas, semasa emas dah turun ni, banyak kelebihan jika menyertai orosaver2u. jom daftar dulu bersama saya, klik kat bawah tu
 

nikhafiz

Banned
Joined
May 19, 2013
Messages
2
Reaction score
0
Points
8
Beli Emas Berbentuk 1gram dan Buat Duit

Orosaver2u adalah program yang dibuka kpd rakyat M'sia. Tiada Had Umur dikenakan.

Program beli emas untuk simpan dan pada masa yang sama boleh menjadi agen untuk menjana pendapatan bersama Orosaver2u

Kerja Mudah, Modal Kecil, Tiada Tekanan, Pulangan Lumayan
di Orosaver .. SEMUA ORANG MAMPU MELAKUKANNYA.

Syarikat :
Amethyst Gold Creation Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat 100% bumiputera yang telah lama berkecimpungan didalam industri perniagaan emas sejak lebih 10 tahun.syarikat terlibat dalam menghasilkan produk barangan emas,jualan runcit dan borong juga membeli barangan emas terpakai. Selari dengan perkembangan dan kenaikan harga emas mendadak sejak 5 tahun kebelakangan ini maka pihak Syarikat merasakan sudah sampai masa untuk membuka peluang kepada masyarakat untuk memanfaatkan keadaan ini dan seterusnya menjadikan ia sebagai suatu perniagaan yang menguntungkan.

Produk:
https://www.google.com.my/search?hl=...D3;802;480


Gajaran :
https://www.google.com.my/search?hl=...41;670;385

TAHUKAH ANDA

di OROSAVER anda boleh membeli gold bar dan menukarnya kepada emas perhiasan ikut tukaran gram ke gram.
KOS UPAH ??
.. lebih berat emas hiasan tu kos upah lebih murah .. maksimum kadar upah yg di kenakan ialah rm5 setiap gram

Ramalan akan datang 1 gram emas Bar pada tahun 2020 nanti akan menjadi harga RM+-500.00 untuk 1 gram.

OROSAVER - ialah satu program keusahawanan emas. 2 golongan yg patut menyertainya. Golongan 1, mahu menjadikan emas sbg simpanan. Golongan 2, Yang mahu mencapai impian dan memenuhi matlamat kehidupan dgn berdagang emas.

Perniagaan emas ialah perniagaan yang sangat menarik dan menguntungkan.
Ini kerana:

1. Minat manusia terhadap emas tidak pernah pudar. Makin bertambah ada lah….
2. Orang tetap akan beli emas walaupun harga tinggi atau rendah.
3. Kalau anda simpan stok emas, nilainya akan naik dalam jangkamasa panjang.
4. Senang jual dan beli. Bila pelanggan tahu anda jual emas, diorang yang akan cari anda untuk beli… nak jual pun diorang akan cari anda.

Untuk mengetahui lebih detai tentang perniagaan emas ini sila Pm saya ATAU ke fb Orosaver2u.com http://www.facebook.com/GoldOrosaver2ucom
Dah wbsite Orosever iaitu http://www.orosaver2u.com/
Boleh sms 014-5067957
:)cgrock
 

nikhafiz

Banned
Joined
May 19, 2013
Messages
2
Reaction score
0
Points
8
Amethyst Gold Creation Sdn Bhd (- orosaver2u.com

Orosaver2u adalah program yang dibuka kpd rakyat M'sia. Tiada Had Umur dikenakan.

Program beli emas untuk simpan dan pada masa yang sama boleh menjadi agen untuk menjana pendapatan bersama Orosaver2u

Kerja Mudah, Modal Kecil, Tiada Tekanan, Pulangan Lumayan
di Orosaver .. SEMUA ORANG MAMPU MELAKUKANNYA.

Syarikat :
Amethyst Gold Creation Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat 100% bumiputera yang telah lama berkecimpungan didalam industri perniagaan emas sejak lebih 10 tahun.syarikat terlibat dalam menghasilkan produk barangan emas,jualan runcit dan borong juga membeli barangan emas terpakai. Selari dengan perkembangan dan kenaikan harga emas mendadak sejak 5 tahun kebelakangan ini maka pihak Syarikat merasakan sudah sampai masa untuk membuka peluang kepada masyarakat untuk memanfaatkan keadaan ini dan seterusnya menjadikan ia sebagai suatu perniagaan yang menguntungkan.

Produk:



Gajaran :


TAHUKAH ANDA

di OROSAVER anda boleh membeli gold bar dan menukarnya kepada emas perhiasan ikut tukaran gram ke gram.
KOS UPAH ??
.. lebih berat emas hiasan tu kos upah lebih murah .. maksimum kadar upah yg di kenakan ialah rm5 setiap gram

Ramalan akan datang 1 gram emas Bar pada tahun 2020 nanti akan menjadi harga RM+-500.00 untuk 1 gram.

OROSAVER - ialah satu program keusahawanan emas. 2 golongan yg patut menyertainya. Golongan 1, mahu menjadikan emas sbg simpanan. Golongan 2, Yang mahu mencapai impian dan memenuhi matlamat kehidupan dgn berdagang emas.

Perniagaan emas ialah perniagaan yang sangat menarik dan menguntungkan.
Ini kerana:

1. Minat manusia terhadap emas tidak pernah pudar. Makin bertambah ada lah….
2. Orang tetap akan beli emas walaupun harga tinggi atau rendah.
3. Kalau anda simpan stok emas, nilainya akan naik dalam jangkamasa panjang.
4. Senang jual dan beli. Bila pelanggan tahu anda jual emas, diorang yang akan cari anda untuk beli… nak jual pun diorang akan cari anda.

Untuk mengetahui lebih detai tentang perniagaan emas ini sila Pm saya ATAU ke fb Orosaver2u.com http://www.facebook.com/GoldOrosaver2ucom
Dah wbsite Orosever iaitu http://www.orosaver2u.com/
Boleh sms 014-5067957
 
Sponsored Post
Top
Log in Register