BTC USD 48,743.7 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Amboi..amboi..amboi...dah ada blog?!

Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
azwan sengal....


harap dia baca ape yg aku tulis nih..
 

Pistia

Super Active Member
Messages
8,760
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
pening paler aku...

ape yg die mengarut tu..

mls nak read sampai abes..ish3
 

ykenobi

Super Active Member
Messages
6,422
Joined
Nov 19, 2008
Messages
6,422
Reaction score
14
Points
65
hahhaa aku rase sebab dh kene gam kt tv, so die bukak blog utk lazer2 kt org la tuh..hahahaha
 

ameant

Super Active Member
Messages
6,332
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
ykenobi penyokong kuat azwanali ke ?..koh koh koh :D
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Messages
22,152
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
eee....gewdiks tul azwan neyh!! laser xbertempat!!! xske2!!
 

CrusheD_LameR

Moderator
Messages
1,308
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
yang bagi komen menyokong tu macam orang yang tak normal je...huhu..

n masing2 dok panggil 'nyah'...


eeeeiiiii gelik...~!
 

SOUL86F

Legendary Member
Messages
10,969
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
yang bagi komen menyokong tu macam orang yang tak normal je...huhu..

n masing2 dok panggil 'nyah'...


eeeeiiiii gelik...~!

tu kan blog ntk bapok2 :)):))
dlm CG ni pun ada member auw2 gak...:-?:-?
 

trigger_86

Active Member
Messages
1,428
Joined
Nov 23, 2007
Messages
1,428
Reaction score
6
Points
25
cam retard je tulisan die. nak kate cari publisiti pun yerk. btw aku tak tgk tv dan tak kenal artis/seleb.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register