Amaran polis jangan sebar video seks dikait pemimpin Pas

CG Sponsors




balqis07

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,953
Reaction score
294
Points
136

KHALID ABU BAKAR

KOTA BHARU – Polis Diraja Malaysia (PRDM) akan mengambil tindakan tegas terhadap individu atau pihak yang terbabit dalam penyebaran video seks didakwa mirip pemimpin kanan Pas.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, sama ada penyebaran itu dibuat melalui laman sosial mahupun dalam bentuk fizikal, kesemuanya akan berdepan tindakan tegas daripada pihak berkuasa.

Katanya, setakat ini tidak ada sebarang tangkapan dibuat dan pihaknya mengeluarkan amaran keras kepada semua termasuk blogger, pemilik akaun facebook dan pengguna telefon bimbit yang memiliki, menyimpan ataupun menyebarkan video itu.

“Kita tidak mengambil kira pelaku di dalam video itu, yang menjadi kesalahan di sisi undang-undang ialah penyebar video berkenaan.

“Di Kelantan, ada kes video itu dijumpai di Kuala Krai, tetapi kami masih cuba mengesan dan belum berjaya menahan mereka yang mengedar video ini,” katanya ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen di sini.

Video didakwa mirip pemimpin kanan parti itu dikesan tersebar sejak seminggu lalu di laman-laman sosial dan mendapat pelbagai reaksi daripada golongan pemimpin dan masyarakat.


sumber:http://www.sinarharian.com.my/nasio...sebar-video-seks-dikait-pemimpin-pas-1.150325
 
Sponsored Post

badai707

Fun Poster
Joined
Jul 28, 2009
Messages
567
Reaction score
11
Points
15
pengedar vcd ini juga berpeluang dapat saham dosa yang berpotensi berkembang secara exponen mencerahkan peluang ke api neraka yang tidak terbayang azabnya
 

balqis07

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,953
Reaction score
294
Points
136
orang yang menyebarkannya dah tak puduli pasal dosa sebab tu le dia orang ni berani buat benda2 cam ni.
 

usahOne

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,192
Reaction score
11
Points
65
Klu edar pun apa salahnya ..cth trio dato t pun kena denda pun x la byk mana pun idup melayu idup melayu
 

arul57

Super Active Member
Joined
Jul 21, 2008
Messages
6,173
Reaction score
71
Points
80
jgn percaya sgt klip video tu, yg tukang edar ni kalau terjumpa memang makan kayu api la...
 

nashbiz

Freshie
Joined
Aug 3, 2010
Messages
45
Reaction score
0
Points
6
BN dah terdesak tu.. dah takde issue lain.. budak tadika pun tau nk nilai video tu.. ****** punya macai!
 

demise_u

Super Active Member
Joined
May 11, 2008
Messages
6,049
Reaction score
101
Points
73
Tanggung la kat mahsyar nnt
 
Sponsored Post
Top
Log in Register