Amaran Nik Abduh Feb 2017 : "Bahaya DAP, Bahaya Menanti" kebenaran terbukti kini

Recommended Brokers


Latest Threads

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
21,605
Reaction score
2,292
Points
191
Negara boleh jahanam kalau skandal 1mdb dgn hutang menimbun tak terkawal dan parti politik spt PAS dan UMNO yg suka memainkan isu perkauman dan agama yg membangkitkan rasa kebencian di antara kaum.
pas ngan umno xberkuasa tapi Malaysia baru makin jahanam nampaknya..

hutang negara makin meningkat biarpun berbilion aset negara dijual..

dap masih memainkan sentimen rasis, ph hanya nampak pas dan umno je rasis..
 
Sponsored Post

SKK

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2013
Messages
510
Reaction score
158
Points
23
najib yg dh terang2 songlap duit gila gila pun masih nak disanjung...

pelik betul org melayu kita ni...
Konfiden gila. Mahkamah pun susah payah nak buktikan Najib songlap.

ps: Aku tak pernah sanjung Najib. Aku dulu pun percaya Najib songlap. Tapi la ni aku makin keliru sebab dulu kata bukti dah cukup. Sekarang Najib masih bebas. Adakah aku tertipu? Kalau aku tertipu, siapa penipunya?
 

akecema

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
18,439
Reaction score
965
Points
166
Konfiden gila. Mahkamah pun susah payah nak buktikan Najib songlap.

ps: Aku tak pernah sanjung Najib. Aku dulu pun percaya Najib songlap. Tapi la ni aku makin keliru sebab dulu kata bukti dah cukup. Sekarang Najib masih bebas. Adakah aku tertipu? Kalau aku tertipu, siapa penipunya?
Aku pun sama
Mmg harap gak najin jatuh
Nak tgk gak bukti2 yg berbukit ph katekan tu
Songlap pasal ecrl, 1mdb, br1m la ape la
Konon2 ph boleh buat ecrl rm30bil
In the end, ph lg teruk
 
Sponsored Post
Top
Log in Register