amaran bahaya naik kapal terbang 23-26 dis ini!!!!!

CG Sponsors




akuorang

Fun Poster
Joined
Dec 8, 2008
Messages
372
Reaction score
20
Points
15
KUALA LUMPUR - Amaran bahaya bagi penumpang-penumpang yang bakal menggunakan perkhidmatan udara mulai 23disember ini hingga 26disember.


Mengulas lanjut mengenai perkara ini semalam dato seri ong tee kiat selaku menteri pengangkutan hanya menasihat semua syarikat penerbangan menghentikan operasi dalam waktu ini bg mengelak berlakunya kejadian tidak di ingini.


Ini terpulang lah kepada syarikat-syarikat penerbangan untuk mempertimbangkan amaran ini sama ada ingin menghentikan operasi seketika atau meneruskannya.tapi pihak kami telah memberikan amaran dan dinasihati supaya menghentikan operasi seketika.


beliau mengulas ini adalah disebabkan untuk mengelakan berlakunya kemalangan udara diantara kapal terbang dan santa claus yang sibuk menghantar hadiah pada krismas kali ini..
 
Last edited:
Sponsored Post

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
siot jer...

dah la aku nak gi KL...

mengong nyer thread..kojot aku...
 

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
KUALA LUMPUR - Amaran bahaya bagi penumpang-penumpang yang bakal menggunakan perkhidmatan udara mulai 23disember ini hingga 26disember.


Mengulas lanjut mengenai perkara ini semalam dato seri ong tee kiat selaku menteri pengangkutan hanya menasihat semua syarikat penerbangan menghentikan operasi dalam waktu ini bg mengelak berlakunya kejadian tidak di ingini.


Ini terpulang lah kepada syarikat-syarikat penerbangan untuk mempertimbangkan amaran ini sama ada ingin menghentikan operasi seketika atau meneruskannya.tapi pihak kami telah memberikan amaran dan dinasihati supaya menghentikan operasi seketika.


beliau mengulas ini adalah disebabkan untuk mengelakan berlakunya kemalangan udara diantara kapal terbang dan santa claus yang sibuk menghantar hadiah pada krismas kali ini..
msia x byk sgt - kalu area europe sana - memang penerbangan byk dah di batal kan :D
 

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,935
Reaction score
59
Points
80
Aduh igat betol rupenye tipu2 :))
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
aduhhh...camno ni aden dah buking tiket ni~X(~X(
 

mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
adeh
den mula pon dh cuak sbb 26 ni nk naik flite...
toya betoi!!
 

wantrader82

Active+ Member
Joined
Oct 8, 2008
Messages
3,939
Reaction score
128
Points
33
hampeh...leh kena saman ni ngan air asia n mas..kalau tak habis bacalah...
 

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
sib baik terperasan lam thread lawak jenaka..
mula2 baca da serius bab finishing je hampeh
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,478
Reaction score
4,238
Points
196
berita nie rasanyer, awal2 dah kena band dengan tv3
 
Sponsored Post
Top
Log in Register