Amanah Hartanah Bumiputera (AHB)

CG Sponsors




Duit Tepi

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2013
Messages
478
Reaction score
19
Points
25
tak de dah la nampaknya.. kalau ahb ni.dibuka utk pelaburan dari epf... mmmm lagi la cepat habis unit.. patut biar pelaburan tunai sahaja
 
Sponsored Post

General Juhziz

Super Active Member
Joined
Apr 21, 2010
Messages
8,677
Reaction score
253
Points
81
adus, aku duk tunggu jer kuota unit dibuka semula...lama sangat dorang tutup....bila nak buka ni

suka AHB ni,sebab takyah pening kira zakat dah, dah ditolak..dividen pun not bad
Setuju , xbole topup lg skrg.... Kipidap AHB
 

Wans7

Fun Poster
Joined
Sep 7, 2011
Messages
238
Reaction score
3
Points
15
baru semalam pergi maybank tanya pasal kouta AHB .. pegawai kewangan dia cakap masih belum ada berita dari pihak AHB . Dia bagitau AHB akan blast kepada ejen2 dia serentak untuk seluruh Malaysia kalau ada kosong, bermakna dalam masa sehari akan habis kouta tu.
 

ezal_7855

Fun Poster
Joined
Apr 21, 2008
Messages
209
Reaction score
6
Points
20
baru semalam pergi maybank tanya pasal kouta AHB .. pegawai kewangan dia cakap masih belum ada berita dari pihak AHB . Dia bagitau AHB akan blast kepada ejen2 dia serentak untuk seluruh Malaysia kalau ada kosong, bermakna dalam masa sehari akan habis kouta tu.
ada cara mudah ke nak tahu kuota AHB ini? scr online ker...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register