Allah itu Muhammad, Muhammad itu Allah

CG Sponsors




tokey99

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
6,174
Reaction score
886
Points
121
Bertanya manusia kepada ahlillah..apakah Allah tu zahir..?lebih zahir dari Alam ini..
Kita je yg terhijab..atau sengaja menhijabkan diri kita..
 
Sponsored Post

samesame

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2011
Messages
2,945
Reaction score
598
Points
71
Kita relex, cool & :)
Tak akan ada penghujung
 

samesame

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2011
Messages
2,945
Reaction score
598
Points
71
Bertanya manusia kepada ahlillah..apakah Allah tu zahir..?lebih zahir dari Alam ini..
Kita je yg terhijab..atau sengaja menhijabkan diri kita..
Macam ada dlm Hikam
 

dindunk

Fun Poster
Joined
May 16, 2007
Messages
130
Reaction score
41
Points
30
Pengikut agama pak wahab dah sentap kah3
View attachment 332039
Wahabi mmg haram. Jd ape kene mengena ngn aku? Mane 1 hujah aku yg menunjukkan aku wahabi. Ko tu lain la. Geng tarikat makrifat sesat ibnu arabi. Geng martabat tujuh. Geng trinity. Tersimpang jauh dr ahli sunnah wal jamaah. ASWJ pn x iktiraf tarikat sesat wahdatul wujud. Hehe
 

dindunk

Fun Poster
Joined
May 16, 2007
Messages
130
Reaction score
41
Points
30
Cari gurulah, Allah Taala mana boleh zahir broView attachment 332036
Wahabi mmg haram dan sesat kerana menyesatkan mazhab ahli sunnah wal jamaah spt imam hanafi, maliki, syafie dan hanbali. Tp geng yg menuduh org lain wahabi spt menuduh dr maza solat subuh tak qunut. Sdgkan dr maza dh bgtau dia msh ikut 4 mazhab. Mazhab shafie dan maliki qunut. Mazhab hanafi dan hanbali x qunut. So kalau x qunut, bkn ASWJ ke?

Tp geng makrifat ibnu arabi wahdatul wujud ni ikut mazhab 4 yg mane 1?

Tambahan: aku msh meraikan maulidurrasul dan qunut dlm solat subuh. Ko plak?
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,687
Reaction score
495
Points
131
dah mcm kristian plak dah, god itu jesus,jesus itu god....
 

blueskuini

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2011
Messages
3,221
Reaction score
47
Points
30
Bertanya manusia kepada ahlillah..apakah Allah tu zahir..?lebih zahir dari Alam ini..
Kita je yg terhijab..atau sengaja menhijabkan diri kita..
Kes terlalu zahir tulah demo x buleh terimo kah3. Kasi serang. Jangan x serang
 

blueskuini

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2011
Messages
3,221
Reaction score
47
Points
30
dah mcm kristian plak dah, god itu jesus,jesus itu god....
Xdok pengakuan daripada nabi isa as sendiri. Rasulullah saw tu ada banyok hadith2 yg baginda rasulullah saw mengaku sendiri
 

blueskuini

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2011
Messages
3,221
Reaction score
47
Points
30
Wahabi mmg haram dan sesat kerana menyesatkan mazhab ahli sunnah wal jamaah spt imam hanafi, maliki, syafie dan hanbali. Tp geng yg menuduh org lain wahabi spt menuduh dr maza solat subuh tak qunut. Sdgkan dr maza dh bgtau dia msh ikut 4 mazhab. Mazhab shafie dan maliki qunut. Mazhab hanafi dan hanbali x qunut. So kalau x qunut, bkn ASWJ ke?

Tp geng makrifat ibnu arabi wahdatul wujud ni ikut mazhab 4 yg mane 1?

Tambahan: aku msh meraikan maulidurrasul dan qunut dlm solat subuh. Ko plak?
Dr Maza mano ado mazhab
 
Sponsored Post
Top
Log in Register