Alif Syukri pecahbelahkan keluarga Abam bocey dengan isteri arwah

CG Sponsors




shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
14,670
Reaction score
383
Points
131
kau xbelajar agama tinggi macam ali bro. Dia tu keturunan syed al jufry.

dia dah cakap kos pengurusan jenazah sebanyak 1500 tu hutang si mati. Perlu diselesaikan guna duit si mati. Tu hutang tu. Bagi je ali selesaikan k..
aku google2 pun jumpe same mcm ali ckp...
yg tak bleh gune duit sedekah pd arwah gune utk bayar pengebumian...
klau takde cash keluarge bleh dulukan bayar...
 
Last edited:
Sponsored Post

ResellerMaxis

Active+ Member
Joined
May 12, 2013
Messages
4,160
Reaction score
366
Points
41
aku google2 pun jumpe same mcm ali ckp...
yg tak bleh gune duit sedekah pd arwah gune utk bayar pengebumian...
klau takde cash keluarge bleh dulukan bayar...
kau google jumpa apa? Pengurusan jenazah kira hutang si mati?

Kalau macam tu maksudnya kau google dengan betul lah tu..

dah boleh jadi ahli keluarga syed al jufry dah bro ni..
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
14,670
Reaction score
383
Points
131
kau google jumpa apa? Pengurusan jenazah kira hutang si mati?

Kalau macam tu maksudnya kau google dengan betul lah tu..

dah boleh jadi ahli keluarga syed al jufry dah bro ni..
Ok je jd ahli keluarge...
Klau ahli keluarge ko @ alifsyukri Mmg tak la...
 

Attachments

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
33,181
Reaction score
1,657
Points
206
Ali Puteh, Aliff Syukri berdamai



SENGKETA antara pelawak Ali Puteh dan usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri berakhir dalam satu pertemuan yang diadakan hari ini.

Aliff menerusi perkongsian di Instagram juga berhajat untuk bertemu ahli keluarga Ali yang lain serta mahu mengikat tali persahabatan selepas ini.

“Hari ini saya berjumpa dengan Ali Puteh dan alhamdulillah, kami sudah berdamai. Kami berjumpa buat pertama kali dan saya menjadi sebagai seorang kawan kepada Ali.

“Saya berharap sangat kami boleh menjadi seorang kawan dan tiada sengketa antara kami. Apapun, jika ada masa, Insya-Allah saya akan ke rumah Ali dan berjumpa dengan keluarganya juga. Saya harapkan yang terbaik untuk mereka,” tulisnya.

Sementara itu, Ali pula mendoakan yang terbaik terhadap silaturahim antara mereka dan berterima kasih kepada Aliff atas usahanya itu.

“Terima kasih juga kepada semua yang selalu bagi saya sokongan, terima kasih juga untuk Datuk Aliff Syukri. Diharap semua baik-baik saja, semoga kita sama-sama berubah ke arah kebaikan. Apa yang buruk kita perbaiki lagi, sesungguhnya yang baik datang dari Allah,” katanya di Instagram.

Ali sebelum ini kecewa dengan tindakan Aliff yang menemubual balu abangnya, Allahyarham Abam iaitu Nurhidayah yang didakwa cuba menangguk di air keruh.

Menerusi temu bual berkenaan, Nurhidayah memaklumkan terdapat beberapa kekangan yang dihadapinya selepas kematian Abam membabitkan harta peninggalan termasuk kereta yang didakwa diurus pihak keluarga Abam.

Aliff dalam satu sidang media kemudian membuat permohonan maaf secara terbuka kepada keluarga Ali dan bersedia untuk bertemu dengan pelawak itu serta ibunya.

 
Sponsored Post
Top
Log in Register