BTC USD 23,131.6 Gold USD 1,929.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Article Discussion Alhirnya Malaysia menghalalkan daging dubuk untuk dimakan.

Sponsored Post

Yallah

Active+ Member
Messages
2,800
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,800
Reaction score
372
Points
41
Buka lah apa yang cheq tau. Yang cheq tak tau tu takan cheq nak buka. Sekurangnya cheq tak seperti hang kaki sentap dan kaki terhina😂😂. Mai cheq habaq hang benda macam ni biasaje kadang kadang tu muslim sama christian dok bincang pasai agama masing masing dalam tv. Siap ada speakers corner dok bertekak pasai agama. Tak ada siapa pun yang terhina dan tersentap macam hang
Mai cheq habaq hang benda macam ni biasaje kadang kadang tu muslim sama christian dok bincang pasai agama masing masing dalam tv. Siap ada speakers corner dok bertekak pasai agama. Tak ada siapa pun yang terhina dan tersentap macam hang
 

Yallah

Active+ Member
Messages
2,800
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,800
Reaction score
372
Points
41
Habis tu, hang dok bukak thread pasal islam, hang pun bukan tau sangat pasal islam.
Mai cheq habaq hang benda macam ni biasaje kadang kadang tu muslim sama christian dok bincang pasai agama masing masing dalam tv. Siap ada speakers corner dok bertekak pasai agama. Tak ada siapa pun yang terhina dan tersentap macam hang
 

silasroon

Super Active Member
gem
Messages
6,071
Joined
Oct 10, 2016
Messages
6,071
Reaction score
2,539
Points
211
Awards
1
Buka lah apa yang cheq tau. Yang cheq tak tau tu takan cheq nak buka. Sekurangnya cheq tak seperti hang kaki sentap dan kaki terhina😂😂
Sebab tu aku tulis, pasal asas islam pun hang tak tau, hang terus nak pi debat pasal hukum dalam islam.

Aku tau, hang ni anak hindu. Tapi nak keluar hindu tak berani. Nak masuk islam, risau kawan-kawan hindu hang dok ejek pasal kencing unta la, makan dubuk la.

Hang belajar kenal siapa Allah, siapa Muhammad dulu.

Dah beriman kepada kedua-dua tu, baru hang masuk bab lain. Aku boleh ja bantu hang.
 

Yallah

Active+ Member
Messages
2,800
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,800
Reaction score
372
Points
41
Sebab tu aku tulis, pasal asas islam pun hang tak tau, hang terus nak pi debat pasal hukum dalam islam.

Aku tau, hang ni anak hindu. Tapi nak keluar hindu tak berani. Nak masuk islam, risau kawan-kawan hindu hang dok ejek pasal kencing unta la, makan dubuk la.

Hang belajar kenal siapa Allah, siapa Muhammad dulu.

Dah beriman kepada kedua-dua tu, baru hang masuk bab lain. Aku boleh ja bantu hang.
hang muslim cheq sikh😂😂



…………………………………….
 

silasroon

Super Active Member
gem
Messages
6,071
Joined
Oct 10, 2016
Messages
6,071
Reaction score
2,539
Points
211
Awards
1
Cheq international. Lebai kaki sentap terhina macam hang je kot malu dengan kebenaran agama sendiri.😂😂
Setiap orang islam takkan malu untuk mengakui keislamannya sebab kami telah dijanjikan syurga.

Setiap orang islam, insyaallah, selagi tidak menyekutukan Allah, akan dimasukkan syurga.

Sebab bukan senang nak jadi orang islam.

Contoh macam hang ni, dah berjela-jela thread bukak, baru sedia nak mengaku agamanya bukan islam.

Itulah bezanya kami orang islam dengan bukan islam macam hang.
 

Yallah

Active+ Member
Messages
2,800
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,800
Reaction score
372
Points
41
Setiap orang islam takkan malu untuk mengakui keislamannya sebab kami telah dijanjikan syurga.

Setiap orang islam, insyaallah, selagi tidak menyekutukan Allah, akan dimasukkan syurga.

Sebab bukan senang nak jadi orang islam.

Contoh macam hang ni, dah berjela-jela thread bukak, baru sedia nak mengaku agamanya bukan islam.

Itulah bezanya kami orang islam dengan bukan islam macam hang.
Hang siapa nak tau apa agama cheq?

Sekali dua kali cheq bagi tau kat C-G ni cukuplah
 
Sponsored Post

Top
Log in Register