BTC USD 49,523.5 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Alat Pengesan Kamera Tersembunyi, AWAS! JANGAN JADI MANGSA.

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
PERHATIAN! Anda MUNGKIN menjadi mangsa intipan kamera tersembunyi terutama ketika berada di bilik persalinan pusat membeli-belah, bilik mandi, kamar hotel, lif atau tempat-tempat tersembunyi!

Apakah perasaan anda sekiranya aksi dan imej anda dirakam tanpa disedari dengan menggunakan kamera tersembunyi dan kemudiannya disebar ke laman web YouTube.com serta media-media lain untuk tontonan umum?

Memperkenalkan! SpyCam Detective - Alat Pengesan Kamera Tersembunyi Tanpa Wayar​

alert.gif
 
Last edited:
Sponsored Post

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
kosmo_logo2.gif

ROMPIN – Perlakuan lucah pasangan muda-mudi tempatan yang dirakam secara curi oleh sindiket tertentu di bilik hotel murahan tertentu kini laris dijual dalam format cakera video digital (DVD) untuk tatapan ‘peminat setianya’.

DVD berkenaan dikatakan mendapat permintaan yang tinggi di pasaran gelap kerana mangsa- mangsa rakaman itu terdiri daripada gadis-gadis tempatan cantik yang datang menyewa bersama pasangan masing-masing.

Difahamkan, mereka dijadikan sasaran utama dengan diberi bilik tertentu yang telah dilengkapi kamera tersembunyi oleh petugas hotel.

“Tak semua bilik pasang kamera, biasanya satu bilik (khas) saja. Kalau ada lelaki yang datang dengan perempuan cantik, petugas hotel akan bagi bilik yang ada kamera.

“Saya pun tak tahu banyak pasal (kegiatan) ini, tapi rasa-rasanya di negeri lain pun ada buat juga macam ini,” dakwa seorang lelaki penjual DVD lucah di sekitar bandar ini kepada wartawan Kosmo! yang menyamar sebagai pembeli.

Lelaki tersebut yang hanya dikenali sebagai Chong memberitahu, kegiatan tersebut semakin popular kerana permintaan tinggi daripada para pelanggan terhadap DVD lucah gadis-gadis tempatan.

berjaga-jagalah...

http://www.pengesankamera.com/?ref=zeath
 

timah_mude

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2008
Messages
916
Reaction score
121
Points
23
belilah barangan pengesan kamera ni
bagus untuk mengelakkan gambar kita di tangkap secara curi
@ ade lebih baik jangan langsugn buatmaksiat
kan berdosa tu
 

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
belilah barangan pengesan kamera ni
bagus untuk mengelakkan gambar kita di tangkap secara curi
@ ade lebih baik jangan langsugn buatmaksiat
kan berdosa tu

btol 2 bro...mencegah lebeh baik dari mengubati...:)
klo gne alat ni, nnt die dpat kesan ade kamera tsmbunyi,ko cri kamera 2,pehtu klo jmpe ko tggu r kt c2 smbil bwak mmbe2, pehtu ble owner kmera 2 dtg hangpa tibai la rmai2..huhu...:D

p/s keganasan adalah satu jenayah...:D
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
mahal ker nie? cam ne dia berfungsi?
 

anipo

Active+ Member
Joined
May 15, 2008
Messages
4,887
Reaction score
126
Points
33
btol ke bole guna bende ni..??:p
 

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
mahal ker nie? cam ne dia berfungsi?

rm 79 jer...:)
xla mahal sangat klo nk dibandingkan dgn HARGA DIRI kita..:)

SpyCam Detective boleh mengesan sekiranya terdapat kamera yang dipasang secara sembunyi. Untuk mengelak dari dirakam secara sembunyi, anda hanya perlu menekan butang kuning sambil membuat imbasan ke tempat-tempat yang tidak dapat dilihat bagi memastikan tiada kamera disembunyikan. Sekiranya terdapat kamera tersembunyi dikesan, ia akan mengeluarkan isyarat cahaya LED Biru menyala.

____________________

http://www.pengesankamera.com/?ref=zeath
 
Last edited:

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,626
Reaction score
265
Points
131
xde testimonial ke mereka yg pernah guna alat ni?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register